آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

46 ماهگی

1393/6/22 10:22
نویسنده : مامانی
873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خندون مامان ، سلام عزیزترینم ، خانوم خوشگله من امروز ما 46 ماهه شدیم !! آره ما دو تا آخه منم سه سال و ده ماهه ام !!! تا حالا چیزی لذت بخش تر از این تو دنیا وجود نداشته ، با تو پرم از عطر تازگی ، پرم از انرژی ، پرم از خنده های زورکی که آخرشششششش میرسن به قهقهه های بلند از ته دل ، ای کاش کمی ازت یاد بگیرم ، یاد بگیرم که چطور دل یه نفرو بدست میارم ، یاد بگیرم چطور بدیها ظرف سه سوت یادم بره ، یاد بگیرم چطور آنقدرررررر پیله کنممممم که طرفم آخرش بخندهههه و غصه هاش یادش بره ، یاد بگیرم وقتی بازی میکنم بخندم نه یه مجسمه متحرک ، آره عزیزم اینا همه کارهای تو هست ، گاهی معلوم نمیشه تو مادری یا من!!!!! اونموقع هایی که خوابی و فکر آشفته ام رو آروم میکنم وقتی که نفسهات به صورتم میخوره، آره عزیزم تو منشاء آرامش منی نازنینم ، مثل همیشه از خدا برات سلامتی میخوام ، آرامششششششششششش ، صفای قلببببببب و یه دنیا پر از قشنگی و موفقیت گل من

46 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککککک فرشته پاک و معصوم من

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

danielnv
22 شهریور 93 10:24
سلام دوست عزيزم از ساييتون ديدن کردم واقعا مطالبش عالي بود ... اگه دوست داشتي تبليغاتي که در گوشه سمت چپ وبلاگت نشون ميده حذف بشه کد حذف تبليغات را که در سایتم گذاشتم در کد هاي وبلاگتون کپي کنيد : در صورت تمایل برای تبادل لینک و بنر هم آماده ایم با تشکر دانيال http://ssgn.ir info@ssgn.ir
ماه
22 شهریور 93 23:11
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامانی 46 ماه مادری مبارک اللهی که این نازنین دختر فینگیلی مهربون که مشتاق دیدن روی ماهشم، دنیایی سراسر عشق و آرامش و سلامتی و خیر و برکت و شادی رو تجربه کنه و خوشبخت خوشبخت باشه، اونطور که توی لخت نامه ها بنویسن خوشبخت=زندگی آرشیدا ی قند عسل مامان
مامانی
پاسخ
سلاممممممممممم عزیزممممممممممم آخخخخخخخ چقدر انرژی هست توی این کامنتت مرسی عزیزم چقدر جالب آخرشو نوشتی مرسی عزیزمممممممم
لی لی مامی آرشیدا
23 شهریور 93 1:18
مبارکه عزیزخاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونممممممم
لی لی مامی آرشیدا
23 شهریور 93 1:32
سلام وضعیت چشمتون چطوره؟؟بهترشده؟؟خیلی ناراحت شدم همیشه سلامت باشید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم آره بهتره ولی از اون موقع هر از چند گاهی اذیتم میکنه ، خیالی نیستتتتت مرسی گلم
مامان سونیا
23 شهریور 93 18:42
سلام به مامانی و ارشیدا خانم گل 46ماهگی دخملی مبارک باشه انشالله 46 سالگیت عزیز دلم قربون این دختر با این همه مهر و محبت انشالله همیشه همینقدر شاد و مهربون باشی و مامانی ر مجبور به خنده های از ته دلت بکنی عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانومی انشالله
ماه
24 شهریور 93 0:08
سلااااااام مامان عزیزم من نباشم که شما چشمتون درد گرفته باشه چرا مامانی ام؟؟؟ چرا فقط من نمیدونستم که شما چشمتون درد میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
سلام مهربونم خدا نکنه خانوم گل زنده باشی
بانو
24 شهریور 93 13:40
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
آجی مهربـــــــــــان
28 شهریور 93 1:43
سلام زیارت قبول ایشالاهمیشه چادرزیارت سرتون باشه چه مسافرت خوبی بوده خوشحالم خوش گذشته عروسی مریم جونم مبارک
مامانی
پاسخ
سلام آجی مهربان و دوست گل خودم انشاالله قسمت خودتون باشه برید مکه و کربلا ، مشهد که حتماً ، ممنون عزیزم