آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

تولدم مبارک!!!!

1393/6/31 13:39
نویسنده : مامانی
893 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خوشگله فسقل خودم ، خوبی عسلم ، علیرغم قولی که به خودم داده بود که هفتگی واست بنویسم باز تنبلی دست دلم رو گرفت و با خودش برد و سر ما موند بی کلاه ، امروز اومدم تو وبلاگت بگم که تولد مامانیت مبارکککککککککککککککککککککک خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک و اومدم بگم من بیست ساله شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آره باور نداری ولی بدون،من با تو همیشه همینم ، با تو شادم ، با تو جوونم و با تو عطر تازه حیات در من دمیده میشه ، امروز توی اداره یه روز خوب بود یه کیک درست کردم دیشب و با خودم آوردم خاله انیس مهربونم برام کادو گرفتمحبتمحبتمحبتمحبتبوسبوسبوسبوسبغلبغلبغل من همین جا از محبتش ممنونم و امیدوارم بتونم براش جبران کنم ، در اتاقمون رو بستیم و سه تامون با خاله آزاده ( همکار نه چندان جدیدمون)یه جشن کوشولو گرفتیم و من با اعتماد به سقفم شمعهای بیست سالگی رو فوت کردم!!!!!!!!!!!خندونکخندونکخندونک جمع سه نفره مون رو دوست دارم ، هردوشون رو ، بحثهای الکی و مسخره مون و آشتیهای بلافاصله مون رو ،همینجا بهشون میگم که عاشقتونم و دوستتون دارم و براتون همیشه و همیشه سلامتی و شادی میخوام از خدای مهربونم و بدونید که برام مثل خواهر هستید و حتی عزیزتر و نزدیکتر و من  شادیهایی رو که با شما تجربه کردم که همشون ناب و منحصر بفرد بودن ممنونم بخاطر بودنتون .

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

علی محیط
31 شهریور 93 13:58
سلام مامانی مهربان تبریک 20 سالگی -- دقیقا نصف من آه چقدر زود میگذرد این قطار عمر ممنونم که تبریک گفتین منم متقابلا به شما تبریک میگم صمیمانه نی نی اتان شاد بادا در کنارتان
مامانی
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون و امیدوارم متوجه شده باشین که این سن واقعی من نیست!!!!و جهت شوخی و خنده بوده !!خیلی از من بزرگتر نیستید!!!!!!!!!!
علی محیط
31 شهریور 93 13:59
سلام ممنونم بابت تبریک تولد همچنین 20 سالگی شما مبراک بادا شاد بزی و شاد تر بمانی برای نی نی
مامانی
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون
علی محیط
31 شهریور 93 13:59
سلام ممنونم بابت تبریک تولد همچنین 20 سالگی شما مبراک بادا شاد بزی و شاد تر بمانی برای نی نی
علی محیط
31 شهریور 93 14:11
چرا کامنتهای من ثبت نمیشه سلام
مامانی
پاسخ
سلام خو من باید تاییدشون کنم ببخشید!
مامان تارا
31 شهریور 93 18:37
آرزو دارم ناخواسته بدست آوری آنچه که خواسته ات است و شگفت زده با خود بیندیشی آیا کسی برایم آرزویی کرده بود تولد بیست سالگیت مبارک دوست خوبم تولد خواهرمنم امروزه میگما متولدین این روز 31 شهریور مشکوک میزنن آخه معمولا نیمه دومی بودند گذاشتنشون 31 شهریور مثل آجی خودم که آذر ماهی بود شده 31 شهریور .... شما چییییییییییییییی ؟
مامانی
پاسخ
سلام به به رویا جون چشممنون روشن روشن شد از حضورتون، مرسی گلم ، نخیرشم من دقیقاً 31 بدنیا اومدم مامانم واسه خودش دیگه نر فته مدرسه تا چند ماه( معلم بودن )یه همچین جیگری هستم من
مامان تارا
31 شهریور 93 18:38
آرزو دارم بهاران مال تو شاخه های یاس خندان مال تو ساده بودنهای باران مال تو آن خداوندی که دنیا آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو
مامانی
پاسخ
مامان آیلا
1 مهر 93 9:45
مبارک مبارک ان شا اله تولد 120 سالگی
مامانی
پاسخ
فدات گلمممممممممممممممم
مامان آیلا
1 مهر 93 9:47
ندیده ارادتمندیم
مامانی
پاسخ
ما بیشتر عزیزممممممممممم
آجی مهربـــــــــــان
1 مهر 93 11:14
تولدت مبارک وای 200سالگیتونا جشن بگیرین ایشالا
مامانی
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممم
مامان سونیا
1 مهر 93 17:50
``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_
مامانی
پاسخ
مامان سونیا
1 مهر 93 17:52
میلادت ای دوست مبارک باشد پیوسته دلت شاد سعادت باشد هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد راهـت سپید راه عــدالـت باشد چـــشـــم شــادی نگارت باشد ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد میلادت ای دوست مبارک باشد دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .
مامانی
پاسخ
mardebozorg
2 مهر 93 1:29
سلام تولدت مبارك. ايشالا تولد١٢٠ سالگيت با ارزوي خوب و شيرين
مامانی
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون و آرزوی خوبتون
مامان انیس
2 مهر 93 16:48
تولدت مبارک باشه عزیز دلم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان انیس
2 مهر 93 16:49
تولدت مبارک باشه عزیزم
مامان انیس
4 مهر 93 20:34
تولدت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ