آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

برای عشقم!!

1393/7/14 15:10
نویسنده : مامانی
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیم ، سلام عزیزم ، سلام دوستای گلم و سلام خداجونم ،امیدوارم خوب باشید و شاد باشید و از ته دل بخندید ، بدون اینکه بفهمیم و یا خیلی حسش کنیم 14 روز از اولین ماه پاییز گذشت و این ماههای آخر سال هم بسرعت خواهند گذشت و سال 93 هم افتاد تو سراشیبی و از اون غرور کاذب شش ماهه اولش خبری نیست الان حتی اونم فهمیده که هیچی توی این دنیای فانی دائمی نیست و همه چی بسرعت میگذره و طی میشه و بسته به اینکه  روزگار و با حال و هوای روحمون سازگار باشه یا نه خوب و بد سپری میشه !از نظرمون! پس بدون دخترم ، عزیزترینم ،گلم، اگه روزی دنیا به کامت نبود ، اگه حس کردی دل پاک و قلب مهربونت گرفته بدون که میگذره و فردا غیر از امروزه بدون که فردا یه شروع تازه است و اصلاً ربطی به دیروزش نداره پس بخاطر غصه هاش خیلی خودت رو عذاب نده ولی بخاطر خوشیهاش بیشتر از اونچه لازمه شاد باش و بخند و بدون که دنیا وقتی لبهای قشنگت رو به خنده می بینه قلبش شکفته میشه و همه خوبیهاش رو به روی تو نشون میده و روشناییهای دنیاش رو به صورت مهربونت میپاشه عزیزترینم ، من الان که مادر تو هستم الان که سی و چند ساله زندگی کردم تازه بزرگ شدم تازه فهمیدم که دنیا و روزگارش فاصله بین خوشیها و ناخوشیهاست ، الان دیگه اشکم دم مشکم نیست، الان دیگه بندرت گریه میکنم ، بندرت میشکنم از بی مهریها ، کم لطفیها از خودخواهیهای عجیب اطرافیانم ، پس بدون فرشته من هیچ کس اونقدر ارزش نداره که بخوای آرامش روحت رو بهش ببازی چون توی این دنیای پر از مسائل مختلف ما فقط یه بار حق زندگی کردن داریم عروسکم پس همیشه و همیشه از لحظاتت بهترین استفاده رو بکن نازنینم  ، شیرین زبونم ،عشقمممممممممممممممممممممممم که وقتی توی فایلهای کامپیوترم مینویسم برای عشقم تا بازش کنم همه هزار و یه جور فکر میکنند و نمی فهمند و نمی دونند که عشق من تویی و بسسسس،منحرفا!!!!!خندونکخندونک

عزیزم به خدا به همونی که عاشقشم و هزاررررررران بارررررر نشونم داده که هوامونو داره و به فکرمونه میسپارمت تو رو ،خودم و آینده مون و سرنوشتمونو و میدونم که با قلم موی قشنگش بهترین رو برای هردومون نقاشی میکنه یه زندگی پر از قشنگی ، پر از عشق و زیبایی یه زندگی پر از هوای تازه ،پر از عطر گلهای محمدی ، که هی دستهامون رو باز کنیم و در هوای پاک و خوشبوش نفسسسسسسسس بکشیم و بگیم شکرت خدا شکرت فدات شم !!! پر از آرامشششششششششششش چون که تو لایقش هستی و من حتی عزیزم.بوسمحبتبغلبوسمحبتبغلبوسمحبتبغلبوسمحبتبغلبوسمحبتبغلبوسمحبتبغل

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان تارا
15 مهر 93 7:15
متن پراحساس و زیبایی نگاشته ای بانو ایشالا که خدای بزرگ همیشه پشتیبان و همراه تون باشه و شما رو از ناملایمات روزگار و بی مهری اطرافیان و انسانهای تنگ نظر دور نگه داره و همیشه رو لبتون خنده باشه و تو دلتون پراز شور عشق و شادی باشه بزرگترین عشق همه ما مادران ، دلبندانمون هستند
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم که وقتی کامنتهات رو میخونم ناخودآگاه لبخند به لبم میاد و قلبم پر از شادی میشه و کلی انرژی میگیرم مرسی بخاطر دعاهای خوبت
❤مامان سونیا❤
15 مهر 93 8:18
انشالله خداوند مهربون اون قلم موی قشنگش رو از همین امروز دستش بگیره و زیبا ترین ها رو براتون نقاشی کنه و بهترین سرنوشت رو مکتوب شاد و سرزنده باشید
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم از دعای قشنگت منم برای شما و سونیا جون بهترینها رو از خدا میخوام
مامان آیلا
15 مهر 93 9:34
هیچ چیز نمی تونم بگم شما لب مطلب رو گفتی و ختم کلام کردی همیشه آرزوی بهترین ها رو برای هر دوتون دارم پاینده باشید صد البته که هر دوتون لایق بشترین و بهترین ها هستید
مامانی
پاسخ
مرسی خانوممممم ممنون از محبتت گلم
مامان انیس
15 مهر 93 13:51
چه متن زیبایی عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشید و سختیهای روزگار خم به ابرئت نیاره و شادترین و پرآرامش ترین لحظه ها رو پیش رو داشته باشید خدای آسمانها و زمین حواسش به همه هست بخصوص افراد گلی که وجودشون سرچشمه عشق و محبته مثل تو
مامانی
پاسخ
فداتتتتتتتتت عزیزممممم
مامان سونیا
16 مهر 93 10:58
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم برای سونیا جون هم مبارک
مامان تارا
16 مهر 93 11:38
روزت مباررررررررررررررررررررک آرشیدای خوشگلم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم
مامان فرزاد
16 مهر 93 17:40
سلام مامان عزیز و گرامی یواش کسی نفهمه ! من مامان فرزاد نیستم ! راستش دیدم همه کامنت گذاشتن " مامان تارا و مامان سونیا و مامان انیس ...." دیگه منم روم نشد بنویسم " بهمن " نوشتم مامان فرزاد تا بعد ببینم چه نقشه ای باید بکشم از شوخی گذشته : وقتی دل نوشته ی دل نشینت رو میخوندم ، توی ذهنم ، چشامو بستم و تصور کردم که اگه پنجاه سال پیش از این امکانات بود و مادر مرحومم برا من و بقیه ی خواهر ، برادرام چنین متن های قشنگی مینوشت ، الان با خوندن اونا چه حس و حال قشنگی بهمون دست میداد برا چندمین بار این حرکت قشنگ و زیباتون رو تحسین میکنم و برا شما و خونواده ی محترمتون سلامتی و سعادت و عاقبت بخیری رو آرزو دارم
مامانی
پاسخ
سلامممممم به به مامان فرزاد جون خوبید؟ سلامتید؟بفرمائید بفرمائید تو دم در بده راحت باشید مجلس خودمونیه همه خانومن راحت باشید!!!!!!!!!! چادرتون رو بدید من !!!!!!!! چییییییییییییییی اهههههههههههههه (جیغ بنفششششششششش ) آی کمک زنگ بزنید پلیس جرائم یارانه ای !!! نه ببخشید رایانه اییییی یکی خودشو اینجا جای یکی دیگه زده!!!!!!!! سلامممممممم آقا بهمن داداشششششششششش بزرگوار شما هر جوری که دوست دارید تشریف بیارید حالا ما یه داداش پیدا کردیم شما ناراحتی؟!! زورت میاد ؟!!!!ممنون بخاطر کامنتتون منم برای شما و مژگان خانمتون و اهل بیت سلامتی و شادی آرزو میکنم
مامان انیس
22 مهر 93 8:22
سلام عزیزم 47 ماهگی فرشته کوچولوت مبارک باشه
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون مرسیییییی
لی لی مامی آرشیدا
25 مهر 93 1:10
الهی الهی زندگیتون همیشه درخشان وعاشقونه وپرازشادی وخنده باشه
مامانی
پاسخ