آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

47 ماهگی

1393/7/22 8:51
نویسنده : مامانی
930 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خانوم یکی یه دونه عزیز دردونه مهربون شیرین زبون خودم ، 47 ماهه من ، همدم و همزبون من ، شریک همه شادیها و گاهی غمهای من 

47 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک

گل قشنگم دیگه چیزی تا تولد چهار سالگیت نمونده و تو ، توی چهارسالگی یه خانوم به تمام معنا هستی یه خانوم شیطون و بازیگوش و بسیار خوش قلب و مهربون نه فقط برای من ، برای اطرافیانت هم ، با اون قلب پاکت ، صفای درونت همه رو به طرف خودت جلب میکنی ، شیطنت میکنی و بعد هم ریز میخندی ، بشدت مستقلی و خودت برای خودت تصمیم میگیری و اصلاً راضی نمیشی که من برات تعیین تکلیف کنم ، خودت تصمیم میگیری که چی بپوشی ، آرایش موهات چه جوری باشه ، چه موقع پارک بریم و چه موقع پارک رو ترک کنیم و گاهی شبها یهو دلت میکشه بری بیرون و خوب منم که راننده دربست شما هستم دیگه!!! خرابکاری میکنی و در کمال خونسردی میگی اشکالی نداره ، نهایتش بندازش دور ، گاهی حرفهایی میزنی و کلماتی بکار میبری که تعجب میکنم اینها رو از کجا یاد گرفتی ، جوابم رو میدی اونم با منطق و از خودم بر علیه خودم استفاده میکنی و من اینجوری میشمسکوت چون جوابی ندارم بدم!!! عالی سه چرخه سواری میکنی و اینجا بهت میگم یواشکی سه چرخه ات تو پارکینگ عمومی شده و هر کی از راه رسید استفاده میکنه و بعدددددددددددد تماس میگیرن و میگن ما استفاده کردیم و البته دسته اش رو هم شکوندن که باید تعمیر بشه آخخخخخخخخخخ که اگه بفهمیییییی وایییییییییییی بحالشونههههههه!!!!! بانوی خونه هستی جارو میکشی!!!! البته تا حدی که دلت بخواد ، ظرف میشوری به روش خودت !! گردگیری میکنی و یه شیشه کامل شیشه شور رو مصرف میکنی!!! هر ورز از من مستقل تر میشی و من تو رو تنگگگگگگگگ در آغوش میگیرم میترسم زمانی برسه که دیگه نخوای بیای تو بغلم بخوابی ، دیگه نتونم وقتی خوابی بغلت کنم و بذارم سر جات ، دیگه غرورت اجازه نده که دستمو بگیری تا خوابت ببره و روزها  پرشتاب میگذرن و من از یه طرف از دیدن رشد و بالندگی تو احساس غرور میکنم و از یه طرف .... واییییییییی دوره کودکیت، بهترین دوره زندگیت آخ چه پرشتاب داره میگذره ، نه دلم نمیخواد خیلی زود وارد دنیای زشت بزرگترها بشی دنیاشونو دوست ندارم ، دنیای تو زیباست بوی بهشت میده ، میشه با خیال راحت تو دنیای تو نفسسسسسسسسسس کشیددددددددد هواش پاک پاک پاکه ، تمیززززززززز ، همیشه بوی بهشت بده دخترم همیشههههههههههههه ، همیشههههههههههههههه

خدای مهربونم ، خدای بزرگم ، دخترم ، همدمم ، همنفسم رو همیشه و همیشه به تو میسپارم بد جوری هواشو داشته باش و همیشه بهترینها رو پیش روش بذار ، بهترینها رو براش مقدر کن ، ره پیشرفتش رو همیشه هموار کن ، سنگهای کوچک و بزرگ رو از جلوی پاش بردار و کمک کن ببینم روزی رو که دخترم بر بلندای قله موفقیتها میدرخشه .

و خدایا بخاطر این فرشته پاک و بخاطر اینکه نعمت مادری کردن رو نصیبم کردی شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت، دوستت دارم خداجون

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان تارا
22 مهر 93 9:55
47 ماهگیت مبارک گل خوشگلم خیلی قشنگ مینویسی کیف میکنم بانو
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون ممنون عزیزدلممممم
مامان تارا و باربد
22 مهر 93 10:50
بوس فراوان برا خانوم خوشگله و مامی مهربونش به مناسبت 47 ماهگی مبارکت باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونممممم
بهمن
23 مهر 93 0:46
انتقال احساست محشره جدن لذت بردم . من همیشه میگم خدایا اونی رو که دختر دادی چه ندادی ! و اونی رو که دختر ندادی ، چه دادی ؟ و خوش بحال شما که با سوگلیتون همدمید . خدا برا همدیگه نگهتون داره و همینطور که براش آرزوهای خوب خوب کردی ، دونه دونه دعاها و آرزوهات به اجابت برسن آمین
مامانی
پاسخ
ممنونم داداش بهمن بخاطر کامنتتون و از ته دلممممم میگم آمینننننننننننننننننننننننن
لی لی مامی آرشیدا
25 مهر 93 1:07
آرشیدای عزیزم چهل وهفت ماهگیت مبارک...واقعاخیلی زودبزرگ میشوندبچه هاوآدم احساس میکنه جامیمونه ازشون
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم ، آره خیلی خیلی زودددددد
بانو
28 مهر 93 12:40
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو