آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

51 ماهگی

1393/11/25 8:13
نویسنده : مامانی
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم ، گل من دختر ماه 51 ماهه من ، یکماه دیگه هم به سرعت و حتی سریعتر از آنچه که فکر میکردیم سپری شد و گذشت تبریک ماهگرد دو حس رو در من بوجود میاره اول خوشحال میشم که دختر کوچولوی من یه قدم بالاتر گذاشته و خانومتر شده و از طرف دیگه ماه به ماه از دوران شیرین کودکی داری فاصله میگیری و مستقل تر از گذشته عمل میکنی و از طرف دیگه بهم یادآوری میکنه که قدر این لحظات رو بدونم قدر شیرین زبونیت ، قدر اینکه اینهمه پاکی و صاف و صادق، قدر شیطنتهای بی انتهات ، مهربونیات، بازیهای کودکانه ات ، حاضر جوابیهات و هرچیزی که به تو ربط داشته باشه عزیزترینم زندگی پر از پیچ و خم ما در حال گذر هست و من آرزو میکنم که خدا بهترین لحظات رو برای من و تو و در کنار هم بودنمون رو جدا کنه و هر لحظه حس نزدیکیمون رو بهم بیشتر از قبل بکنه خانومم.

دوستت دارم پرنسس من خیلی بیشتر از اونچه که فکرشو بکنی

همه چیزت رو دوست دارم همه چیزیت رو و همیشه و همیشه خدا رو شکر میکنم بخاطر داشتن تو

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

سلامتی دختر کوچولوی نازنینم رو از تو میخوام مهربونم.

میبوسمت عزیزم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

انیس
25 بهمن 93 8:15
عزیز دلم 51 ماهگیت مبارک برات بهترین ها رو از خدای بزرگ و مهربون می خوام
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم
عمه فروغ
25 بهمن 93 13:51
51 ماهگيت مبارک آرشبداي گلم ان شاا.. هميشه زنده و پاينده باشي
مامانی
پاسخ
ممنون عمه فروغ جون و دوست مهربانم که به یاد ماهستی