آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

54 ماهگی

1394/2/22 8:50
نویسنده : مامانی
1,980 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممم به قشنگترین روز ماه ، به درخشنده ترین روز اردیبهشت ، به خوشبوترین لحظات زندگی که عطر نفسهای تو به مشام میرسد، سلام به تو که همه دنیای منی ، همه انگیزه و امید بعد از خدایم ،

دختر گل و زیبا و دوست داشتنی من ، نازنینم ، گل من پنجاه و چهار ماهگیت مبارک عسلم ، الهی که قلب مهربان و کوچکت سرشار از مهر و امید و شادی باشه ، از خدا برات بهترینها رو میخوام ، بهترین لحظات و روزهایی پر از شادی و موفقیت میخوام ، برای تو که دوست داری زود بزرگ بشی ، قد بکشی ، تویی که پا به پای من حرکاتم رو تقلید میکنی ، قد میگیری که بدونی چقدر بلند تر شدی ، و یه سوال که مرتب میپرسی : من کی میرم پیش دبستانی که بزرگ بشم؟ فدات بشم ای کاش میدونستی که این لحظات و روزهات بهترین لحظات زندگیت هستند ، ای کاش میدونستی که دنیات خیلی خیلی قشنگه و ما به ظاهر آدم بزرگها حسرت روزهای پاک و شاد تو رو داریم ، ای کاش میتونستم بهت بگم که قدر این لحظاتت رو بدونی و تا جایی که بتونی بچگی کنی و من تا جایی که بشه میزارم بچگی کنی و پا به پای شادیهات ، منم بچگی میکنم و چه شادی و چه لذتی بالاتر از این برای من

خدای خوب و مهربونم تک دختر نازنینم رو به تو میسپارم و ازت عاجزانه میخوام که همیشه مراقبش باشی و از همه بدیها و بلایا حفظش کنی.مرسی خداجوننننننننننننننننننننننننننننن

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

انیس
22 اردیبهشت 94 9:30
عزیزم مبارکتون باشه لحظه هاتون شیرین تر از عسل
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 0:27
54 ماهگیت مبااااااااااارک آرشیدا جونم ان شاا... همیشه زنده باشی
مامانی
پاسخ
ممنون عمه فروغ جوننننننن
بانو
9 خرداد 94 14:08
سری مسابقات عکاسی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987
بانو
9 تیر 94 13:28
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318