آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

56 ماهگی

1394/4/22 9:19
نویسنده : مامانی
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه عشق همیشگی خودم که ملکه تمام قلب منه ، به تو که مظهر پاکی و صداقتی ، یه قلب پاک و سفید بدون حتی یه لکه سیاه ، به تو که فاصله بین قهر و آشتیهات حتی مرز هم نداره ، به تو که یه دنیا شور و شوق و شیطنت هستی ، به تو که به هر وسیله متوسل میشی که منو تو بازیهات شریک کنی ، حتی اگه گذاشتن کفشهای بیرونت روی اپن باشه و بعد هم با ذوق بالا و پایین بپری و بهم نشون بدی چه کردی ، به تو که صبورانه با من همیشه کارمند راه میای و اعتراض نمیکنی که چرا همه سال مجبوری صبح زود از خواب بیدار شی ، به تو که شبها بر عکس جهت من میخوابی همیشه خدا پاهات تو صورت منه،به تو که هر شب واسه مسواک زدنت کلی بهانه میاری ، یهو خسته میشی، یهو خوابت میاد شدید و خودت رو مبل میندازی که بدونم خیلی خسته ای و یا وقتایی که بیداری ولی خودت رو بخواب میزنی که بغلت کنم و تا پارکینگ ببرم و چنان خودت رو رها میکنی که فکر کنم وزنت دوبرابر میشه و بعد در حالیکه خوابت خیییییلی عمییییقه کمک من در آسانسور رو میگیری خندهبوس اینا همش خاص تو هست ، فقط مال دنیای من و توهست و تنها جاییه که هیچ کس نمیتونه توش دخل و تصرفی داشته باشه اونجا یه جای خاصه مال من و تو ، یا وقتی که میگی مامان من تو رو اندازه ستاره های آسمون دوست دارم و بعد بلافاصله میگی تو منو چقدر دوست داری؟ بوسم میکنی و تندی میگی تو هم منو بوس کن ،یا وقتی میریم خرید و دستم به قفسه میخوره میگی مامان چی شد؟ بده بوسش کنممحبتمحبتمحبتمحبتبوسبوسبوسبوس اینا همش مال من و توئه و منو برای لحظاتی از دنیای بیرون جدا میکنه و خستگیهام رو کمرنگ میکنه عزیزترینم و اونقدر همه جا معروفی که همه منو به اسم تو میشناسنتعجب

خوشگل من ، عشق مامان 56 ماهگیت مبارک دخترم ، 56 ماهگیمون مبارک ، چقدر داریم زود بزرگ میشیم و چقدر من نمیخوام دنیای قشنگ کودکیت رو به این زودی ترک کنی ولی چاره ای نیست و با قانون طبیعت نمیشه جنگید

اینو بدون که همیشه و همیشه و توی همه لحظات من بهت افتخار میکنم و بدون که تو همه قلب منی همه قلب منننننننننننن.

دوستتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممم و از خدا مهربونم که همیشه هوامون رو داشته بهترینها رو میخوام بهترینها رو.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حسنیه
22 تیر 94 10:20
مامانی
پاسخ
❤مامان سونیا❤
22 تیر 94 14:15
56 ماهگیت مبارک آرشیدا خانم گل گلاب انشالله که همیشه زیر سایه ی این مامانی عاشق سرزنده و سربلند باشی گلبانو
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونمممممم
مامان سونیا
22 تیر 94 14:16
56 ماهگیت مبارک آرشیدا خانم گل گلاب انشالله که همیشه زیر سایه ی این مامانی عاشق سرزنده و سربلند باشی گلبانو
عمه فروغ
22 تیر 94 18:22
56 ماهگردت مبارک آرشیدای گلمای جونم به دخترک مهربون الهی که همیشه خدا حافظت باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عمه فروغ مهربون
انیس
23 تیر 94 11:05
عزیز دلم تمام شیرینی های دنیا رو براتون آرزو دارم
مامانی
پاسخ
ممنون گلم ما هم همینطور
مامان آیلا
25 تیر 94 7:55
گل گلی خاله 56 ماهگیت مبارک
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 18:58
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي