آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

68 ماهگی

1395/4/22 14:19
نویسنده : مامانی
1,641 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم به دختر نازنینم،عشق و  امیدم، سلام به همه دوستان گلم که دلم خیلی تنگ شده براشون و اینکه مدتهاس اینجا نیومدم ولی میخوندمشون.

خوشگل من امروز ماهگرد تو هست، یه ماه دیگه هم گذشت و ما کنار هم بودیم ، شیطنت کردیم ، دعوا کردیم ، بازی کردیم ، بیرون رفتیم و اینکه من تو رو بهتر شناختم ، روح لطیف و بزرگت رو و خیلی چیزها ازت یاد گرفتم ، از قلب پاک و معصومت ، عزیزدلم بدون که تو بزرگترین آموزگار برای منی ، توی این دنیای پر هیاهو که ما بزرگترها خودمون رو فراموش می کنیم ، روح پاک و معصوم تو خیلی چیزهای فراموش شده رو به من یادآوری میکنه ، با همون گفتار ساده و بی آلایشت ، خدارو میشه در تو دید ، صداقتت ، مهربونیت ، دست بخشنده و قلب بی کینه ات

 دختر گلم با تک تک سلولهای بدنم دوست دارم عزیزم و از خدای مهربون بهترینها رو برات میخوام

از خدای مهربون میخوام که تو رو در پناه خودش حفظ کنه تاااااا همیشه همیشههههههههه

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

SENDER2016
22 تیر 95 16:06
با سلام و عرض ادب برای دریافت اپلیکیشن برای بچه ها ...یه بازی مخصوص کوچولوهای ناز و دوسداشتنی https://cafebazaar.ir/app/ir.hiprogrammer.behzadgarusian.kocholoymoadab/?l=fa
❤مامان سونیا❤
22 تیر 95 18:40
به به سلام به آرشیدا خانم گل و مامان مهربونش 68 ماهگیت مبارک خورشید مهربانی خیلی خوشحال شدم دیدم پست جدید گذاشتید کاش نی نی وبلاگ دوباره مثل سابق میشدو از حال هم بیشتر خبر دار میشدیم انشالله همیشه و هرکجا هستید سالم و سلامت باشید و لبتون خندون باشه
مامانی
پاسخ
سلاممممم عزیزم خوبی ؟ بله بالاخره تنبلی کمی کنار رفت و یه پست گذاشتم خدا بخواد دوباره شروع میکنم ، ممنون که بیادمون هستید و سر میزنید سونیا جون رو حسابی ببوسسسس.
عمه فروغ
23 تیر 95 20:26
سلامبه به چه عجب از این ورا ..حسابی دلتنگتون بودیم 5 سال و 8ماهگیت هم مبارک آرشیدا جونی
مامانی
پاسخ
سلام گلم ، فدات عمه خانومی ، منم دلم حسابی تنگ شده واسه دوستان گلم ممنون که بیادمون هستید
مامان آیلا
11 مرداد 95 11:32
مامانی نمی دونم بی معرفت بگم یا نه بابا دلمون براتون یک ذره شده
مامانی
پاسخ
فدات دوست عزیزم ، نمیدونم چرا اینهمه دیر به دیر میام ولی سعیم براینه که بیام و تنبلی نکنم ، بی معرفت فکر نکنم ولی تنبل
مامان آیلا
11 مرداد 95 11:33
خوشگل خانم 68 ماهگیت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جووونیییی
❤مامان سونیا❤
13 مرداد 95 11:41
ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه تو بوی رضا(ع)می دهد میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش و روز دختر مبارکباد....
مامانی
پاسخ
ممنون گلم همچنین
مامان آیلا
20 مرداد 95 8:27
شوخی کردم ولی خوب دلمون براتون یک ذره شده مخصوصا که هیچ عکسی از فرشته نازم نمی ذارید بازم منتظرم می شینم
مامانی
پاسخ
چشممم
زهرام
21 مرداد 95 1:29
سلام 68 ماهگی ارشیدا جون مبارک باشه. ارزو میکنم همیشه خوب و خوش باشید
مامانی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان اسرا و اسما
8 شهریور 95 17:00
سلام عزیزم با اینکه خیلی کم میام نی نی وب ولی باور کن همیشه بیاد دوستام هستم و براشون آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم. بچه ها که بزرگ میشن کار و مسئولیت مامان ها هم بیشتر میشه.
مامانی
پاسخ
سلام دوست گلم چه عجب ، راستش من خودم هم دیر به دیر میام ، بله حق داری ، انشالله دخترای گلت موفق باشند.