آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

تولدت مبارک عشقم

1394/8/22 22:19
نویسنده : مامانی
1,390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من، سلام عزیزترینم، خانوم خوشگل من ،خیلی زود یکسال دیگه گذشت و پایه های مادری من محکمتر شد و تو که همه قلب منی یکسال بزرگتر شدی و لذت داشتن یه دختر 5 ساله رو به من چشاندی ،یه خانوم کوچولوی مستقل، که با همه غرورش یه قلب دریایی داره که واسه همه بچه های کوچیکتر مادری کردن رو بلده 

عزیزترینم آرزو میکنم برات همه خوبیها و خوشیهای دنیا رو

آرزو میکنم برات دستای گرم و محکم خداوند رو که همیشه دستای کوچولو و ظریف تو رو توی دستاش نگهداره و به طرف خوشبختی هدایتت کنه

برات آرزو میکنم همه لحظاتت سرشار از خوشی و شادی و آرامش باشه

آرزو میکنم پله های موفقیت رو بالا بری و به بهترینها دست پیدا کنی

که تو شایسته بهترینها هستی عزیزدلم،عشقم،نفسم ،امیدمماچماچماچماچ

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

لی لی
24 آبان 94 23:49
آرشیدااخانوووووم تولدت مبااارک دوستتون دارم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیززمم
مامان تارا
25 آبان 94 11:13
تولدت مباررررررررررررررررررررررک خوشگل خانوم ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی گلکم
مامانی
پاسخ
ممنون خانومییییییییی
زهرام
25 آبان 94 21:11
سلام تولد ارشیدا جان مبارک باشه. خدا بران حفظ اش کنه.از طرف پن ببوسش
مامانی
پاسخ
ممنون زهرا جون لطف کردی
❤مامان سونیا❤
26 آبان 94 12:00
تولدت مبارک آرشیدا خانم نازنین الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صذو بیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی که بیادمون هستی
عمه فروغ
2 آذر 94 16:34
5 ساله شدن تکرار بودنت مبارک عزیزم ان شاا.. که 120 سال با خوبی و خوشی زندگی کنی.ان شاا.. که در تمام مراحل زندگیت موفق باشیتولدت رو با یه دنیا آرزوهای خوب تبریک میگم و در آخر آمینی میگم به دعاهای زیبای شما مامان خانوم
مامانی
پاسخ
عمه فروغ مهربون مرسی از اینهمه مهربونی و لطفت
مامان آیلا
19 دی 94 9:25
آرشیدا جونی تولدت مبارک(با تاخیر فراوان)
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونییییی
•● Mah ●•
21 فروردین 95 16:19
مامانی
پاسخ
مامان آیلا
9 تیر 95 13:05
سلام مامانی چرا نیستید ناپیدا شدید دلمون براتون تنگ شده
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم فدات آره حق با شماست، منم دلم تنگ شده میام سر میزنم بهتون ولی واسه پست گذاشتن تنبلی تنبلیییییییی