آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

پرنسسم سلام

1390/3/8 12:59
نویسنده : مامانی
379 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهاربيست                   www.bahar-20.com

دختر گلم ببخش که نمیتونم خاطراتتو به صورت روزانه بنویسم چون گاهی سرم خیلی شلوغه میشه و فرصت نمیشه تا لحظه به لحظه حضور قشنگت رو توی زندگیم بنویسم ، روز جمعه صبح زود بیدار شدی ماشاال... به جونت مدام در حال پیشرفتی و کمتر از قبل میخوابی شاید هم میخواستی از این روز تعطیل که من خونه بودم استفاده کنی کله سحر شروع کردی به سر و صدا و بازی مشغول بودی

 

این سومین باریه که دارم این مطلبو برات مینویسم دو مرتبه پاک شد وای خدای من !!!       

فقط بگم که اون روز تو آنقدرز سر و صدا کردی که عصر که مهمان داشتیم مجبور شدم از تو پذیرایی بیرون بیام ماشاال... خیلی شیطون بلا شدی

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

گفته بودن که بچه ها تو این سن خییییییییییییییییییلی شیییییییییییییییییرین هستن ولبی نمیدونستم تا ایییییییییییییییین حححححححححححححححد .

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com            دوستت دارم عزیزم           

    

 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)