آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

بهترین هدیه

1390/3/9 10:21
نویسنده : مامانی
488 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم دیروز عصر که توی بغلم خوابیده بودی وقتی به قیافه معصوم و زیبات نگاه میکردم فکر کردم که وجود تو چه نعمتی در زندگی من هست حضور قشنگت باعث میشه تمام غصه هام فرموش بشه و شیطنتهات و حرکاتت باعث میشه تمام ناراحتیهام فراموش بشه ( دیروز از یه مسأله ای خیلی ناراحت بودم و تو آنقدر نمک ریختی تا من اصلا یادم رفت برای چی ناراحت بودم ) تو یه فرشته آسمانی هستی و بهترین هدیه ای که خداوند به من عنایت کرده.

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 با تمام وجودم دوسسسسسسسسستت دارم قند عسلم ، نفسم .

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

 

 

دیروز دو ساعت و نیم خوابیدی که ابته دو ساعتش توی بغل من بود!! قربونت برم امیدوارم همیشه روحت و جانت پر از آرامش باشه و هیچی ذهن کوچولوتو مشغول  و نگران نکنه عزیزدلم فدات بشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)