آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

آغاز هشت ماهگی

1390/3/23 11:41
نویسنده : مامانی
429 بازدید
اشتراک گذاری

اامروز اولین روزی است که تو وارد هشت ماهگی شدی داری کم کم بزرگ میشی و چقدر زود بسلامتی بزرگ میشی و من دلم برای تک تک لحظه های نوزادیت تنگ میشه چقدر پاک و معصومی،  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com یادم میاد اونوقت که دو ماهه یا سه ماهه بودی بعضی وقتها که خسته میشدم به مامان جون جون میگفتم کی بشه آرشیدا بزرگ بشه ، کی بشه یه سالش بشه و حالا که این همه شیرینی، حس میکنم خیلی زود داری بزرگ میشی و دوست دارم تک تک لحظات شیرینتو توی ذهنم ثبت کنم تا برای همیشه یادم بمونه ،نگاههای قشنگت وقتی از اداره برمیگردم هر وقت که بخاطر رفتن سرکار و چند ساعت تنها گذاشتن تو پیش خودم ناراحت میشم ، یادم میاد که  وقتی بر میگردم خونه تو با دستای کوچولوت صورتمو میگیری و با نگاهت انگار میگی دلم برات تنگ شده پیش خودم میگم اگه سرکار نمیرفتم این لحظات لذت بخشو درک نمیکردم و تا حدی اون حس ناراحتیم تسکین پیدا میکنه ، بهر حال عروسک طلایی امیدوارم همیشه سالم و سرحال و با نشاط باشی 

میبوسمت نفسسسسسم             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)