آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

خدایا دوستت دارم

1391/6/28 11:39
نویسنده : مامانی
374 بازدید
اشتراک گذاری

يك لحظه ترنم

دلم گرم خداوند است‎

چه زيبا خالقي دارم

دلم گرم است مي‌دانم كه فردا باز خورشيدي ميان آسمان،

چون نور مي‌آيد شبي مي‌خواندم.... با مهر سحر مي‌راندم.....

با ناز چه بخشنده خداي عاشقي دارم كه مي‌خواند مرا،

با آن‌كه مي‌داند گنهكارم

 اگر رخ بربتابانم دوباره مي‌نشيد بر سر راهم دلم را مي‌ربايد،

با طنين گرم و زيبايش كه در قاموس پاك كبريايي،

 قهر نازيباست چه زيبا عاشقي را دوست مي‌دارم

 دلم گرم است مي‌دانم،

 كه مي‌داند بدون لطف او،

تنهاي تنهايم اگر گم كرده‌ام من راه و رسم بندگي،

 اما دلم گرم است،

مي‌دانم خداي من،

خدايي خوب مي‌داند و مي‌داند كه سائل را نبايد دست خالي راند

 دلم گرم خداوندي ست كه با دستان من،

 گندم براي ياكريم خانه مي‌ريزد

و با دستان مادر كاسه آبي را،

براي قمري تشنه

دلم گرم خداوند كريمِ خالق نوريست كه گر لايق بداند روشني بخشد،

به كرم كوچكي با نور

دلم گرم خداوند صبور و خالق صبريست كه شب‌ها مي‌نشيند در كنارم تا كه بيند مي‌رسد آن شب كه گويم عاشقش هستم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آیلا
29 شهریور 91 10:25
واقعا دلمون به خدا گرمه حتی اگه لحظاتی خودمون فراموش کنیم
مامان تارا و باربد
29 شهریور 91 19:56
خیلی قشنگ بود خدایا هیچ وقت ما رو به حال خود رها مکن


آمیییییییییییین
مامان آرشیدا
30 شهریور 91 11:52
سلام مامان آرشیدا جون ،تولدت مبارک !امیدوارم همیشه شادوسلامت باشی


سلام عزیز دلم ممنون خانوم خیلی لطف کردی مرسی
نایسل
31 شهریور 91 1:22
دلتنگمممم


منم عزیزم
نایسل
1 مهر 91 11:03
مرسی عزیز دلممم


بوس برای تو گلم