آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

سي و سه ماهگي

1392/5/22 9:09
نویسنده : مامانی
590 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزيز و دوست داشتني من سلام امروز سي و سه ماهه شدي

سي و سه ماه است كه روزهاي من عطر دلپذير با تو بودن را داردقلب

سي و سه ماه است كه زندگي برايم معنا و مفهوم ديگري يافته استقلب

سي و سه ماه است كه هر روزش چيزي آموخته ام و بهره اي برده امقلب

سي و سه ماه است كه مادر هستم ،مادر و چه لذرت بخش است اين

حس ،حس قشنگ مادرانه قلبو چه زيباست مادري كردن براي فرشته پاك

و معصومي چون تو كه همه عشق و هستي من در زندگيم هستي

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم نازنينم .قلبقلبماچماچبغلبغل

خداوندا شكرت بخاطر حس زيباي مادري و شكرت بخاطر اين فرشته

معصوم و دوست داشتني خدايا براي گلم سلامتي و موفقيت ، عاقبت

به خيري ، آرامش ، سعادت و خوشبختي آرزو دارم و از تو ميخواهم كه

هميشه و هميشه پشت و پناه و يار و ياورش باشي و در همه مراحل

 

زندگي بهترينها را پيش رويش قرار بده .ممنون خداجون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان تارا و باربد
22 مرداد 92 9:46
33 ماه مادری مبارکت باشه دوست گلم
بوس برای خوشگله خودم


ممنون عزيزم
مامان آیلا
22 مرداد 92 10:20
خوشگل خاله سی و سه ماهگیت مبارک


مرسي خاله جون مهربونم
معصومه
22 مرداد 92 12:27
عزیزم وبلاگ قشنگی داری


ممنون گلم
سمیرا
22 مرداد 92 12:39
مرسی عزیزم که به وبلاگم سر زدی
امید وار گل دخترت همیشه سالم وموفق باشه


خواهش ميكنم مرسي گلم
مامان سونیا
22 مرداد 92 16:44
33 ماهگیت مبارک خوشگل خانم


ممنون خاله جون
نگاری
22 مرداد 92 18:34
سی و سه سالگی خانوم کوچولو مبارک


خاله جون سن خودمن رو تبريك گفتي يا سن مامانمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[سئوال][سئوال]
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مرداد 92 21:15


ماهگردت ستاره باروووون آرشیدا جوووووووونی


ممنون خاله جونننننننننننن
سارا مامان آرتین
28 مرداد 92 10:24


33 سالگی مبارک خانوم



ایشالا 120 ساله شی

ببخشید دیر شد


مرسي خاله جونننننن ولي چرا 33 سالگيييي آخه؟!!! بابا من 33 ماهه هستم بخدا اون سن مامانمه!!!!!!