آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

35 ماهگيت مبارك نفسم

1392/7/22 11:56
نویسنده : مامانی
437 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر كوچولوي قشنگ من امروز درست 35 ماه است كه عطر

 

 

حيات در زندگي من جريان يافته است ، درست 35 ماه است

 

كه

مفهوم و معني زندگي را درك نموده ام ، 35 ماه است صفات

 

 

والاي انسانيت را در تو به وضوح ديده ام از قلب پاكت از

 

صداقت

 

 

كودكانه ات و از محبت بي غل و غشت عزيز دل من دختر يكي

 

 


 

 

يدونه و همدم و هم نفس من 35 ماهگيت مبارك باد و روزهايت

 

 

 

پيوسته و پيوسته قرين شادي و نشاط و قلبت همواره مالامال

 

 

از اميد و شور زندگي عشق من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان تارا و باربد
22 مهر 92 12:21
بوس برای یه دخمری 35 ماهه


ممنون خاله جوني
مامان طاها
22 مهر 92 14:58
35 ماهگیت مبارک عسل خانوم


مرسي خاله جون
مامان سونیا
23 مهر 92 8:37
35 متهگیت مبارک ازشیدا خانم نازنین 120 سال عمر با عزت و برکت داشته باشی عزیز دلم


مرسي خاله جون عزيزممممممممممممممم
مامان اسرا واسما
23 مهر 92 18:49
مبارکه عزیز خاله


ممنون خاله مهربونممممممم
مامان اسرا واسما
23 مهر 92 18:50
راستی عید مبارک عزیزم


مرسي عزيزززززززززم
مامان سونیا
23 مهر 92 19:06
صدای پای عید می آید.
عید قربان عید پاک ترین عیدها است
عید سر سپردگی و بندگی است.
عید بر آمدن انسانی نو
از خاکسترهای خویشتن خویش است.
عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است
که به قرب الهی رسیده اند.
عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است
این عید مبارک


ممنون عزيزم عيد شما هم مبارككككككك
لی لی مامی آرشیدا
23 مهر 92 20:17
مبارک عزیزم


ممنون خاله جون
negin
24 مهر 92 18:44
خدا حفظش کنه

شاد باشید

آپمممممممممم


مرسي چشم
مامان آیلا
25 مهر 92 9:29
مبارکه عسل خانم فقط یک ماه تا تولد


مرسي خاله جونيييي
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مهر 92 11:49

اِی کاش آمارگیر ِ وبلاگتون میگفت که من بهتون سر میزنم، میگفت که من رمز رو تلگراف کردم. چون من هر چی هم بخوام قسم بخورم شما باورتون نخواهد شد...
من همیشه به اینجا سر میزنم، مطلب هاتون رو میخونم، نمی خوام به دروغ بگم کامل، ولی دست و پا شکسته می خونم، یعنی بیشتر از این وقتشو ندارم...
این روزا هم یه سری درگیری دارم که حسابی مشغولش هستم و دارم باهاش دست و پنجه نرم می کنم.
فقط می تونم خدا را شاهد بگیرم که رمز رو تلگراف کردم واستون.
اگر نیومده، دلیل بر بی وفایی نیست...
دوباره واستون می فرستم...

فراموش کردن ِ دوستان گلم، محال است...


اي كاش اونوقت كه قدوم مباركتون رو بر ديدگان ما مي گذاشتيد يه كامنت نصفه نيمه ميذاشتيد و باعث شادي روح پر فتوح ما ميشديد !!! ممنون از لطفت عزيززززم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مهر 92 12:27
35 مبارکککککککککککککککک

چه مادرانه ی خوشگل هم نوشتی مامان ِ گل...


ممنون خانوميييييييييييي
مامانی گیلدا
28 مهر 92 11:47
سلام عزیزم .35 سالگی دخملت مبارک باشه.ناز خاله چه خوشتیپ شده با این لباس آبی اش ماشالله.برای آرشیدا گلی که مثل ماه شده


سلام گلم مرسي عزيزم 35 ماهگيش بود هان!! مرسي عزيززززززمممممم
سارا مامان آرتین
28 مهر 92 14:48

خیلی مبارکه




مرسي عزيزززززززززززززززمممممم
مامی امیرین
29 مهر 92 8:38
35 ماهگی گل دختر و تبریک میگم...


ممنون خانومييييييييييي
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 مهر 92 10:27
صبح بخیر دوست ِ گلم...


صبح بخير عزيزممممممممممم
مامان تارا
29 مهر 92 19:10
35 ماهگی گل دختری مبارررررررررررررررک


ممنوننننننننننن عزيزمممممم
مامان خورشيد
1 آبان 92 9:37
همه روزهاتون مبارك. تو آغوشتون قد بكشه و كيفش رو بكنيد الهي.


مرسي عزيزززززززززمممممم
مامان آیلا
1 آبان 92 13:22
مامانی سلام نیستید کمی نگران شدم


سلام عزيزم دوست گل و مهربونم هستم ولي خيلي گرفتار قربونت
مامان سونیا
1 آبان 92 15:33
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
"عید غدیر مبارک "



ممنون عزيزم بر شما هم مبارك
مامانی درسا
3 آبان 92 1:55
عزیزمی سی و پنج ماهگیت مبارک انشاالله 350 سالگیت گلی خانوم ....دوست دارم اونم فراوون


ممنون خاله جونيييييي مهربونممممم
سارا مامان آرتین
6 آبان 92 18:16
ایشالا ۱۳۵ سالگی این دخمل زیبا


مامان خورشيد
8 آبان 92 10:41
اومدم بوستون كنم و برم.


فدات عزيزززمممممممم
مادر امیرین
8 آبان 92 11:58



مامان تارا
11 آبان 92 23:35
کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییی ؟


سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥


هستم و گرفتار چشممممممممممممم عزيززززززززززم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
20 آبان 92 1:43
خیلی میدوستمت دوست ِ خوبم


منم همينطور عزيززززمممممممممممممممممممممممممم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
20 آبان 92 1:44
نظری به خصوصی لُدفن

چشم خانوميييي