آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

42 ماهگیت مبارک

1393/2/22 8:54
نویسنده : مامانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

گل زیبای من چنان در دریای مادری خویش غرق گشته ام ، چنان از حضور نازنین تو در کنارم غرق لذت گشته ام ، چنان بر خود میبالم که مادرم !مادر تو ، وجودت چنان مهربان و بی آلایش است ، پاک ، صاف ، ساده و بسیاررررررررررررر خوش قلب که روزگار را با همه خوبیها و بدیهایش فراموش کرده  و به حال خود رها نموده ام تا بگردد هر گونه که میخواهد ، و میدانم ،غمهایش ، دردسرهای خواسته و ناخواسته اش و... هرگز و هرگز مانعی برای مادری کردنم نیست ، برای عشق ورزیدن به تو که عاشقت هستم و روزها و شبهایم در صدای نفسهایت و تبسم چهره زیبایت خلاصه گشته است .

چهل و دو ماهگیت مبارک دختر نازنینم و برایت همیشه و همیشه بهترینها را از خدا میخواهم ، سلامتی و سربلندی و صد البته آرامش در لحظه لحظه های زندگیت

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بیش از آنچه که در تصور توست

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان نوژاجونی
22 اردیبهشت 93 9:37
مبارک باشه 42ماهگیه قند عسلمون
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
22 اردیبهشت 93 14:43
چه متن قشنگی عزیز دلم 42 ماهگیت مبــآرکه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم،ممنون خاله جون
مامان
22 اردیبهشت 93 15:18
عزیزم عیدت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون بر شما هم مبارک
هستی
22 اردیبهشت 93 15:43
سلام ایشالاکه کوچولوی شما در پناه پدرومادر همیشه سلامت و شاد باشه
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
هستی
22 اردیبهشت 93 15:45
عزیزم این روز بزرگ و مبارک را خدمت شما و خانواده محترم تبریک میگم به همین مناسبت یه پست اپ کردم منتظر نظر شما دوست عزیزمیباشم مرسی ازحضور گرم و محبت امیزتان
مامانی
پاسخ
مرسی بر شما هم مبارک باشه حتما سر میزنم
مامان سونیا
25 اردیبهشت 93 16:38
42 ماهگیت مبارک آرشیدا خانم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان انیس
27 اردیبهشت 93 11:52
عزیز دلم 42 ماهگیت مبارک منو بابت تأخیرم ببخش می بوسمت
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم خاله جون، مرسی
nahid
27 اردیبهشت 93 14:40
خدااین فرشته نازنین را حفظ کنه باهمه ی زیبایی وامکاناتی که خداوند به این فرشته داده ...پیشنهاد میکنم موسیقی واقعی رافراموش نفرمایید...برای متفاوت ترشدن وهوش و ...خودباوری موسیقی یاد بگیره بهتره. خصوصی وتضمینی به شیوه ی کاملا" آسان و جدید درکوتاهترین زمان باما بهره بگیرید....