آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

نفسسسسسسم سلام

1390/2/31 12:29
نویسنده : مامانی
500 بازدید
اشتراک گذاری

گل بانو میدونی عسل ،که اینهمه شیرین وقتی به تو میرسه چی میگه !: سرشو میندازه پایین و کلاهشو درمیاره و میگه : آبجی ! ما در برابر شما شرمنده ایم!!

گلکم دیروز حسابی آتیش سوزوندی خصوصا که پسرخاله پویا هم بودش و با هم کلی بازی کردید و تو با دایی و پویا ناهار خوردی و با هر قاشق آنها تو هم غذا میخوردی طفلک پویا هر وقت تو میخوای غذا بخوری خودش میگه خاله یه چیزی بهع من بده که آرشیدا منو ببینه و غذاشو کامل بخوره اینه که همیشه برای اونم غذا میذارم و تو پویا رو نگاه میکنی و غذا میخوری شکر پنیرم! روز پنج شنبه منزل جون جون حمامیت کردم و تو کلی ذوق کردی و چون کلاه حمامت همراهم نبود مامان جون ئجون یه روسری از خودش سرت کرد ولی تو انگار از این کار زیاد خوشت نیومده!

قربون شکل و قیافه قشنگت عروسکم.

دیروز عصر که خوابیده بودی وقتی برای شیر بیدار میشدی پویا سریع میگفت خاله بیارش تو هال بازی کنیم ولی وقتی دید دوباره خوابیدی خودشم اومد کنارت خوابید و شب پیشمون موند .

یه عکس خوشگل دونفره هم ازتون گرفتم که هردوتون میخندین.

این عکستو من خییییییلی دوست دارم

                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آتین
31 اردیبهشت 90 14:42
نااااااااازی با این روسریه چه بامزه شده
انیسه
2 خرداد 90 7:57
خیلی خوشگل و بامزه ای عروسک نازنینم
منا
4 خرداد 90 11:05
وووی وووووی ووووی من الان خودمو بکشم الهی نازی چه چشای قشنگی داره
nikzad
24 خرداد 90 12:37
منا جان سلام الهی همیشه زنده باشی ممنون به خاطر نظرت اگه وبلاگ داری بگو دوست دارم بهش سر بزنم مرسسسسسسسسی
nikzad
24 خرداد 90 12:56
مرسسسسسسسی مامان دوقلوهای افسانه ای ، تارا خوشگله و باربد جیگر رو از طرف من ببوس
nikzad
24 خرداد 90 12:58
مامان آتین جان از نظرت ممنونم وبلاگ شما به همین نام است ؟میخوام سر بزنم
خاله محمدماني
29 بهمن 90 13:59
نازي خوشگله ، چه روسري هم سرش كرده جيگر . به ما سربزن


چشم اومدم