آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

ناز بانو

1390/5/17 12:38
نویسنده : مامانی
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

1680845uttxqhbxj1.gif

 

سلام گلی، خوبی ؟ دیروز از کار که برگشتم اومدم دنبالت خونه خاله جون که ببرمت ، طبق گزارشات خواب تعطیل، بعد هم از اینور به اونور، تازه عاشق عروسک پویا ملقب به بع بعی هم شده بودی، این عروسکو خود پویا شکری خییییلی دوستش داره بعضی وقتها تو بغلش میگیردش و بعد میخوابه تو هم این عروسکو خیلی دوست داری حتی وقتی منم اومدم و خواستم ببرمت یه لحظه عروسکو بهت نشون دادم با اشتیاق قاپیبدیش !! خاله رو گفتم براش یکی میخرم ولی خاله میگه بخری هم مثل این یکی نمیشه!! احتمالاً راست میگه این بع بعی با میمون کوچولو و جوجه تیغی جزء اعضای خانواده محسوب میشن!! حتی سر سفره هم میشینن!!خلاصه برگشتیم خونه بگم برات که خسته بودی و شاید بخوابی من با عجله آوردمت خونه حالا که میخواستم بهت شیر بدم دیدم بالشت رو نیست ای داد و بیداد! حتماً افتاده تو راه حالا تو گریه ، منم سریع پریدم تو خیابون و نزدیک خونه پیداش کردم و بغلت کردم بهت شیر دادم و خدا رو شکر خوابیدی من دیگه حال نداشتم تا جمع و جور کنم و دست و رویی بشورم و بیام کنارت دراز بکشم و از خستگی بیهوش بشم ( آخه این از موارد نادریه که من موفق میشم عصر کمی بخوابم!!) تو بیدار شدی و باز شیطونی و البته غر، انگار من بیدارت کردم خوب جو جو خودت بیدار شدی من که از خدامه بخوابی، از شیرین کاریات بگم که رفتی سر وقت کیف مامانی و کاغذهاشو رو درآوردی و یه مقداریشو نوش جان فرمودی و بقیه رو پخش زمین، یا رفتی پشت پرده و گیر افتادی و هی پرده رو میزدی کنار راه خروجو پیدا نمیکردی و من بهت میخندیدم ! یا تلاشت برای اینکه از زیر تلویزیونی بکشی بالا و دستتو بزنی به صفحه تلویزیون که سراسر اثر انگشت جنابعالیه یا بگی بغلم کن و گیر بدی به آرم شبکه ها حالا این چه جذابیتی داره موندم ، هی چشماتو بمالی و بخوام بخوابونمت حتی دعوات کنم اما کو گوش شنوا کی اهمیت بده!! منم بردمت با خودم خرید کردیم و نیم جون شدم کلی خودمو دعوا کردم که چرا با کالسکه نیاوردمت و برگشتیم خونه اما مگه تو ماشاالله از رو میری بخوابی ای خدا شکرت! هر چند تو این نبرد بالاخره پیروزی از آن مامانی است حداقل تو این ساعت وگرنه مامانی دپرس میشد!!!

خدای مهربونم بخاطر این شکر شکری ( به قول پویا گلی عزیز خاله اش ) شککککککککککککرت کمکم کن بتونم به بهترین شکل تربیتش کنم و انسان سالم و صالحی تحویل جامعه بدم آممممممممممین.

بهاربيست                   www.bahar22.com

راسسسسسسسسسسسستی امروز جوجوهای خاله انیسه نه ماهه میشن نه ماهگیتون مبارک عروسکها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آروین
17 مرداد 90 14:41
سلام عزیزم آدرسicgoke.com www.photofunia.com www.loonapix.com www.glitterfy.com موفق باشی