آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

يلدا مبارك

1390/9/30 23:23
نویسنده : مامانی
523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته پاك و معصومم، سلام مهربونم ، امسال دومين ساليه كه تو شب يلدا در كنارمون هستي پارسال هنوز چهل روزت هم نشده بود و امسال 13 ماهه اي هزار ساله بشي صحيح و سالم زندگي كني، نباتم با امروز تو چهار روزه كه اسهال گرفتي و صورت مهربونت رنگ پريده شده و با ديدن چهره ات تمام غمهاي عالم توي دلم نشسته دكتر هم بردمت يه ويروس بدجنس اومده توبدنت و تو دختركم قوي باش و دشمن رو از وجود پاكت بيرون كن دلم براي شيطنتهات تنگ شده ، چند روزه كه خونه ديگه بهم ريخته نيست و صداي قشنگت رو كمتر ميشنوم تويي كه از صبح علي الطلوع هميشه بيدار بودي و تمام روز فوقش دو ساعت ميخوابيدي الان ناي سرپا ايستادن رو نداري و دوست داري دراز بكشي و يا بخوابي دلم برات خيلي ناراحته و اصلا حالي ندارم زود خوب شو دختر قشنگم كه دلم براي شيطنتهات ، بهانه گيريهات ، صداي قشنگت، انگليسي حرف زدنت!! تنگ شده امروز با ديدن چشمهاي بي حالت سرمو گذاشتم روي دستهام خيلي ناراحت بودم بعد چند ثانيه اومدي دستمو گرفتي وبلند كردي و به روم لبخند زدي كه يعني بلند شو قربون دل پاكت برم مامان ، اميدوارم هر چه زودتر ناراحتي از وجودت پاك بشه ، ناراحتي و مريضيت رو به جون و دل ميخرم ولي تو سالم باش و بخند بابايي كلي هواتو داره و سعي ميكنه كاري رو كه من نميتونم انجام بدم همون غذا دادن بهت رو انجام بده هر چند ميلي به غذا نداري ولي تلاششو ميكنه چون من اونقدر ناراحتم كه روشهاي غذا دادن بهت رو فراموش كردم دوست ندارم مادر ضعيفي واست باشم ولي نميدونم چرا تحمل ديدن كوچكترين ناراحتيو براي تو ندارم و اگه اذيت باشي عذاب ميكشم از همون روز اول تولدت اينطوري بود اگه جاييت درد بكنه يه قسمت از بدن من هم درد ميگيره مثل الان كه كليه هام درد ميكنن، الان خوابي، امشب شب يلداست و حتماً خيليها به شب نشيني مشغولن ولي ما توي خونه تنها هستيم به سه دليل اول اينكه تو حالت خوب نيست دوم بابايي شبكاره و سوم اينكه جون جون و مامان جون جون تهرانن هر چند كه يه ساعت پيش برگشتن ولي خوب ديگه فايده نداره بهر حال اميدوارم اين شب واسه تمام شب نشينها بخوشي بگذره .

خداي مهربونم تمام مريضها رو شفا بده ، هيچ مادري رو شاهد رنج فرزندش قرار نده كه بدترين حالته، تمام كوچولوهايي رو كه مريضن شفا بده و كمك كن كه دختر كوچولوي نازنين منم هر چه زودتر خوب بشه و شادي دوباره به خونمون برگرده . ممنون خداي مهربونم بخاطر اين نعمت و اينكه منو لايق مادري واسه همچين فرشته اي دونستي ، هواشو داشته باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

رادین
1 دی 90 12:42
سلام من امسال اولین یلداییه که رو زمینم. دوست داشتم این روز رو به شما تبریک بگم
مامان محیا
4 دی 90 11:31
یلداتون مبارک آرشیدا خانوم
رادین کوچولو
6 دی 90 12:46
امان از دست این ویرووسای بدجنس. خداجونم زود زود زود حال ازشیداجونم رو خوب کن میسی
مامان تارا و باربد
8 دی 90 8:38
سلام به جوجه كوچولو حال چطوره شيطون دلمون برات تنگ شده كي بهمون سر مي زني سه تايي باهم همه جا رو بريزيم به هم