آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

شکست ویروس

1390/10/6 23:02
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو طلا خوبی مامانی؟ الحمدالله بهتری؟ خوب خدا رو شکر بعد از اون چند روز سخت و ناراحت کننده که همش به دکتر رفتن و دوا خوردن گذشت الان خدا رو شکر بجز مشکل آبریزش بینی و تک و توک سرفه کردنت چیز دیگه ای نیست و دوباره شروع کردی به شیطنت خصوصاً وقتی بابایی خونه است دیگه دیدن داره خواب کلاً تعطیل و فقط بهم ریختن هر چیزی که ازت بر میاد روز پنجشنبه دوباره بردیمت دکتر که چون هنوز مشکلت حل نشده بود دکتر معاینه ات کرد و گفت که بهتری و دو تا قرص واست نوشت و گفت بهش غذا بدید ،گفتم کیک میتونه بخوره گفت بله البته تو اونجا از جیغ و داد و گریه به محض دیدن در مطب کوتاهی نکردی بیچاره دکتر از بس تو داد میزدی صدای خودش رو هم نمی شنید این بود که اصلاً از تو اتاقش بیرون رفتیم و بقیه حرفاشو بابایی گوش کرد بعدش رفتیم واست پوشک خریدیم هر چند که تو از پوشک دیگه بدت میاد و نمیذاری پوشکت کنم خوب مامان چیکار کنم باید یاد بگیری بری دستشویی بعد چند دفعه هم خواستم باهات تمرین کنم اما مگه تو گذاشتی به هر چی که نزدیکت بود میخواستی دست بزنی یا پاهاتو تکون میدادی یا میخواستی توی بغلم بلند شی خلاصه کاری کردی که من حتی یه دقیقه هم نتونم دوام بیارم و عطاشو به لقاش بخشیدم و گذاشتم به وقتش! بعد واست سی دی بره ناقلا رو خریدیم که خیییییلی دوستش داری تو ماشین یه دونه کیک داشتیم دادم دستت فکر کنم یک میلیونیومش رو خوردی و بقیه شو خیلی قشنگ رنده کردی و ریختی به لباسم و توی ماشین دیدنی شده بود خونه که رسیدیم از تو ماشین پیاده شدم و ماشین رو بهت نشون دادم و گفتم ببین مامان چیکار کردی همه کیکو ریز ریز کردی تو ماشین، چند ثانیه ای موندی نگاه کردی بعد یه دفعه به یه نقطه نامعلومی توی پارکینگ اشاره کردی و گفتی اه اییینه!!!! حالا دیگه مامان تو حواس ما رو پرت میکنی دختر بلا!  روز جمعه و شنبه رو ه که من بشدت مریض شدم و کارم به سرم و آمپول کشیده شد که البته هیچکدوم رو هم نزدم چون ترسیدم دیر بشه و تو خوابت بیاد یا خسته بشی، روز یکشنبه که ما دو تا بهتر شدیم بابایی گفت گلوم درد میکنه!! وای خدا جون چه خبر شده همه دارن تند و تند مریض میشن.

عروسکم بدون که قلب من همیشه و همیشه برای تو می تپه و سلامتی و سعادت تو آرزوی منه.دوستت دارم گل من.عشقم.

خداجونم از اینکه هوای عروسکمو داری ازت ممنونم از اینکه حالش خوب شد ازت ممنونم ، خداجونم همه مریضها رو شفا بده خصوصاً فرشته های آسمونی رو که واسه مادرها و پدرهاشون خیییییییییییییییلی عزیزن و تحمل دیدن رنج فرزندشونو ندارن خداجونم شادی رو مهمون همه خونه ها بکن بخاطر همه مهربونیهات خییییییییییییلی دوستت دارم خدای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)