آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

عکسهای هندونه خودم!!!!

1391/2/8 3:17
نویسنده : مامانی
3,230 بازدید
اشتراک گذاری

اه اه دختر شیطون تو کمد رفتی چیکار!!

آرشیدا خانوم در تلاش خستگی ناپذیر باز کردن در زیر تلویزیونی.

سه قلوهای دوست داشتنی ما

عسلم از خستگی رو تاب خوابش برد.

وووو اینم سرسره ابتکاری بابایی !!! ببخشید که عکس خوب نیفتاد ه یه جا نمیموند که ازش عکس بگیرم تازه این خوبشونه!!!

بالاخره راضی شدی یه لحظه یه جا بمونی!!

تو نفسی

گل نازم خوابیده عین فرشته ها.دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حنا
8 اردیبهشت 91 3:25
آخی عزیزم نازززززززززی چه دلم برای دیدن عکس خوشگلش تنگ شده بود خدا حفظش کنه می بوسمش خانومی من شما رو نی نی گپ دعوتتون کردم شما منو تایید کنید بیایید اونجا با هم چت کنیم اونجوری بهتره بهم خبر بده
مامانی درسا
8 اردیبهشت 91 15:16
قربونش برم شیطونک خاله رو مامانی عجب بابا واسش سرسره باحالی درست کرده . عزیزمو ببوس . دلم براش خیلی تنگیده بود ....


خدا نکنه خاله جون ، درسا جونمو ببوس
مامان تارا و باربد
9 اردیبهشت 91 14:02
وای مامانی چه عکسایی اونروز خیلی خوش گذشت
مگه آرشیدا میره سراغ بامبو ها شیطون بلا می بوسمش


آره این یه قلم از دستش در رفته بود!!
مامان حنا
10 اردیبهشت 91 4:19
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
آرشیدا جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم احوالی ازتون پرسیده باشم خیلی دوستتون دارم
از روی ماه آرشیدای عزیزم هم ببوس



سلام گلم لطف کردی.
بابای دوقلوها
10 اردیبهشت 91 12:00
من نمیدونم این وروجکا چه دشمنی دیرینه ای با این تلوزیون و زیر تلوزیونی دارن، یه کله هی این بنده خدا رو اذیت میکنن.

سلام بابایی مبتکر، چه سرسره ای درست کردی واسه قند وعسلی، اگر اشکال نداره منم یه نسخشو درست کنم واسه دقلوها


خوااااااااهش میکنم.!!!
زهرا از نی نی وبلاگ213
11 اردیبهشت 91 19:02
سلااااااااااام ممنون که نظر دادید محمد حسین خیلی خوشحال میشه وقتی در موردش نظر میدن راستی آدرس وبلاگ ما عوض شده اگه میشه تو لینکهاتون اصلاح کنید.وبلاگ جدیدمونو تو نی نی وبلاگ ساختیم آدرسش: nini213.niniweblog.com
مامان نیکی
15 اردیبهشت 91 10:12
سلااااام عزیزم چه فرشته نازی داری خدا حفظش کنه با او لباسای نازش [

ممنون گلم