آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

الوعده وفا!!!

1391/3/11 17:57
نویسنده : مامانی
665 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند تا از عکسهای عسلکم تو آتلیه هست فکرشو کنید این مامانی .... بعد نه ماه رفته تازهچندتاشون رو گرفته.آرشیدای ده ماهه.

 

 

آرشیدا و پویا گلی

 تعامل پدر ودختر در ماستی کردن همدیگه! اولم بابایی شروع کرد آرشیدا هم عشق کرد.!!

عشق مامان وقتی دارم نماز میخونم مقعنه من مال ایشونه تا با من همراه بشه قبول باشه قربونتتتتتتت برمممم.

 

دیگه نیازی نیست کمکت کنیم خودت صندلی میذاری و کاملا مستقل همه کمدت رو بهم میریزی تازه هر چی رو هم در میاری میگی مرسی یعنی شما اینو به من بگیدددددد!!!!!!!

صبحانه خوردن پدر و دختر در کلبه آرشیدا ، بابایی گفت یه جوری بگیر من نیام تو عکس منم گفتم چششششششششششششششممممممم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان فاطمه حسنا
12 خرداد 91 10:01
سلام. عکسا بانک بود. مخصوصاً شیطنت های گل دختر ... خدا سلامتی و شادی همیشگی عنایت کنه إن شاء الله


مرسی گلم
نایسل
12 خرداد 91 16:49
وای خدااااااااااااا چقدر جیگره عززیززز دلمممممم
چرا زوردتر نزاشتی وای ماشالاا هزار ماشالاااااا
گوله نمکه خوشگل من


ممنون عزیز دلم
مامان اسراواسما
13 خرداد 91 0:01
عکسا همه عالین مخصوصا بالا رفتن از کمدببوسش محکم


ممنون گلم
مامان تارا و باربد
13 خرداد 91 8:47
عکساشو ببین یه آرشیدای کوشمولو نازی دل تنگ شد برای اون روزا
مامان اسراواسما
14 خرداد 91 19:53
میلاد پر نور حضرت علی بر شما و خانواده محترم مبارک
ضمن سپاس از آقایانی که در روز زن محبت خود را با خرید گل و کادو
و برگزاری شام در رستوران به همسران‌شان نشان دادند
پیشاپیش به اطلاع می‌رسانیم، برای دست‌یابی به اجر اخروی
مخارج روز مرد صرف امور خیریه خواهد شد !

(انجمن بانوان نیکوکار !)



ای ول ای ول دمت گرممممم
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 1:18
سلام عزیزمممممممممم .ای چه دخملییییییییییییییی میدی گازش بگیرم حال بیام؟


سلام گلللمم دللللللللتتتتتتت میاددددد؟!!‍!!!
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 12:59
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
عیدتون مبارک






عید شما هم مبارک گلم
فرناز مامان رادین
15 خرداد 91 14:29
سلام به مامانی مهربون و آرشیدای ناز نازی.آخه خاله جون تو این عکسای خوسگلتو می ذازی اینجا من قلبم ضعیفه ها.دوستت دارم


عززززززززیزممممم
نایسل
15 خرداد 91 16:34
مرسی عزیزم شاید یه قول تو خیری توشه
نایسل
15 خرداد 91 16:35
به همسرت روزشونو تبریک میگم
سایشون یه عمر بالای سرتون باشه
خوشبخت عاقبت به خیر بشین


ممنون عزیزم
مامانی درسا
16 خرداد 91 3:52
تلهی بگردم مامانی ماه شده دخترکم ..... هزار تا بوس برای گل خانمی عروسک خاله ......


مرسی گلم
آرزو مامان نیکی
16 خرداد 91 9:02
مامانی اونقد دیر گذاشتی که کلی بزرگ شده ولی چه ژستایی گرفته حرف نداره
ماشاله این شیطنت تو خوردنشون تموم نمیشه
همیشه سرحال و شاد باشید


ممنون عزیزم
مامان آیلا
16 خرداد 91 12:13
آفرین به مامانی . راستی قند عسل تو سبد نشستن چه مزه ای می ده .آخ چه نگاهی از زیر او مقنعه .خاله مواظب باش ان شا اله تا قله چیزی نمونده
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 16:53
زیبا بود خیلی خیلی!


عزیز دلم مرسی.
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 16:53
ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به تو دوست خوبم و خانواده گرامیت تبریک میگم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم


ممنون گلم بر شما و خانواده محترمتون مبارک.
نایسل
16 خرداد 91 17:34
آخ گلمم مرسی به فکر می
ولی خوب فعلا فرقی نکرد ه خونریزی ام بیشترم شده
تا تموم شه بسته قرصم میخورم بعد اگه خوب نشد میرم یه دکتر دیگه


مراقب خودت باش گلم
مریم
17 خرداد 91 13:22
دختر کوچولوی ملوست را خدا برات حفظ کنه الهی
خیلی عکساش قشنگ بودن کلی ذوق کردم
اینم یه بوس برای آرشیدای ناز و خوشمل



ممنون عزیزم
مامان یسنا گلی
20 خرداد 91 7:05
ای جانم چه عکسایی خاله ایییییییییییی.چه ماه شدی عسلکممممممممم.
ماشاالله به این دخمل ناززززززززززز


ممنون عزیزم
sana
6 تیر 91 13:23
ماشاالله.چه دخمله شیرینی دارین.خدا بهتون ببخشه.


ممنون عزیزم