آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

زن بودن

1391/3/16 23:29
نویسنده : مامانی
553 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک قشنگم امروز آمده ام تا برایت حرف دل بنویسم , آمده ام برایت از زن بودن بگویم از زن بودن و تو که دختر نازنین و شکوفه بهاری من هستی همسر آینده و مادر فردایی , عزیزکم زن بودن سخت است خیلی و شاید دلم میخواست که تو پسر بودی نه دختر نه برای اینکه جنس ذکور را از تو که همه عشق منی بیشتر می پسندم بخدایی که یکتاست هرگز هرگز نه مادرم نه ,که سالها قبل من و خاله هرگز بر سر جنس دختر و پسر به توافق نرسیدیم و او پسر دوست میداشت و من عاشق دختر و چه خدا مهربان است که به او یک پسر عسل داد و به من یک دختر شیرین تر از عسل, خدایا عاشقانه دوستت دارم , نه مادر بخاطر اینکه دلم نمیخواست که شانه های نازنینت حتی سالیان بعد باری را تحمل کند و بدان که زن بودن خیلی سخت است مادر خیلی , یک زن باید اسوه صبر و استقامت باشد قلبش مانند دریا که بتواند ناملایمات را ببخشد و باز هم بر زندگی لبخند بزند مادر ,مهربان باشد و دوست بدارد حتی اگر دوستش نداشته باشند مادرم, زن بودن یعنی تلاش یعنی پایه های یک زندگی که اگر لرزید اگر خم شد و شکست آن خانه فرو میریزد مادرم , عسلکم دخترک قشنگم و من چه دلم بی تاب آینده توست مادر ای کاش میشد بار زندگی آینده ات را هم من بدوش بکشم , عزیزم بدان که در زندگی صبوری و مهربانی از اصول زندگیست , بدان که قلب پاک نعمت است , بدان که دلسوز بودن یک خصلت نیکوست مادر , پس مهربان باش عزیزم , صبور باش و پرتلاش دخترکم , عزیزم چه دلشوره ای دارم که بتوانم راه آینده را درست به تو نشان دهم که اگر مسیری را من بخطا نرفته ام تو آن را نیاموزی , عزیزم بدان که تربیت فرزندانت بر دوش توست , مادرم بدان که هر خطایی در مسیر زندگیت بر آینده ات نقش می بندد و روزی به شکلی سر بر می آورد مادر ,  مادر, زن بودن یعنی که بتوانی هم به خودت برسی هم به زندگی , یعنی تلاش بی پایان , یعنی کارهای تکراری هر روزه ولی عزیزم مبادا هرگز خسته شوی بدان که خدا قلبی در وجودت به ودیعه نهاده که مرد را از آن بهر ه ای نیست ( منظور عطوفت و رقت قلبی است ),عشقی در وجودت هست که هچ خلقتی آن را ندارد و اشکی به تو داده که هر وقت دلتنگ شدی , خسته شدی سرازیر شوند تا باز قلبت را صیقل دهند و آمده فردایی بهتر کنند وبدان که این نعمت است مادر , عزیزم از اعماق قلبم برایت آینده ای درخشان را آرزو میکنم , همسری مهربان و عاشق و همراه و آرزویم همه خوشبختی توست. ای کاش باشم و ببینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 23:38
سلام عزیزممممممممم ای جان چه چه خلوت زیبایی با دخترت داری گلم


سلام مرسی
مامان اسراواسما
17 خرداد 91 0:18
سلام عزیزم !ایشالله زنده میمونی وخوشبخت بودن دختر گلت رو می بینیببوسش حتماااااااااااا


مرسی عزیزم
مامان تارا و باربد
17 خرداد 91 12:09
چقدر زیبا نوشتی امیدوارم همیشه شاد باشی


ممنون گلم همچنین