آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

عکسسسسسس

1391/4/25 2:14
نویسنده : مامانی
1,836 بازدید
اشتراک گذاری

و این دختر سرسر نورد من!!!

خواب زیباترین فرشته

آرشیدا وبابایی و رودخانه زیبای دز

نفس! رستوران ارکیده جاده چالوس

آرشیدا و ویلای اجاره ای ما در کلاردشت

عسلم در جنگل عباس آباد

قارچی زیبا در جنگل!

اینجا عسلم تازه از خواب تازه رفته بیدار شده !!! و حال و حوصله دریا مریا نداره.!!!

اینجا دیگه دختری سرحال شده و نی نیش رو هم نشونده کنارش.

فدای این ژست گرفتنت بشم من.

مامان به قربون خرابکاریات!!

الهی من فدات بشم عروسک.

وایشون هم همون آنوشای معروف شهر رنگین کمان که مثل یه خواهر مهربون بزرگتر هواتو داره و ازت مواظبت میکنه ولی از بس تکون میخوردین عکستون خیلی جالب نشد.

امیدوارم تونسته باشم موجبات رضایت دوستای گلم رو فراهم کرده باشم خصوصا مامان اسرا و اسما گلی و مامان نیکی گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

نایسل
25 تیر 91 2:23
الهی فداش بشم من جیگرم چقدر بهش موهاش میاد چقدر عوض شده


خدا نکنه عزیزم زنده باشی مرسی.
نایسل
25 تیر 91 2:23
مرسی اره خیلی نازن کاش مال خودم بودن


انشاالله خدا بهت میده گلم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 تیر 91 9:20
چه نانازه ماشالا


مرسی عزیزم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 تیر 91 9:20
سلام ما دو تا پست جدید گذاشتیم + عکس نی نی کوچولومون که تازه دنیا اومده تشریف بیارید


اومدم پیشت
مامان آیلا
25 تیر 91 10:19
همیشه به گردش و تفریح خودمونیم حسابی بزرگ شدی بلا . دست مامانی درد نکنه با عکسهای خوشگلی که از دخملی ناز و خوشگل با اون ژستهای نازش گذاشته


ممنون عزیز دلم.
مامان اسرا واسما
25 تیر 91 10:32
واااااااااااای جیگر خاله قربونت برم.چی میشد ما اینقدر از هم دور نبودیم.مثلا همون یه کوچه اونورتر بودیم اونوقت وقتی اینجوری داره با وسایل آرایشی ور میره من میومدم و اون لپاشو گاز میزدم


خدا نکنه عزیز دلم ای کاش یه کوچه با هم فاصله داشتیم اونوقت من چقدر خوشبخت بودم.بوس
sana
25 تیر 91 13:37
ای جااااااان.چه دخمل نازی خدا بهتون ببخشه.عکسام خیلی عالی بودن.میسی


ممنون عزیزم
مامان تارا و باربد
25 تیر 91 14:03
عزیز دلم ماشالا چه عوض شدی خانومترررررررررررررررررررر شدی عکسا عالیه دلم برات یه ذره شده به مامیت بگو بیاردت رسیدنتون هم بخیر می بوسمت


مرسی خاله جون.
مامان مهتاب
26 تیر 91 16:18
ممنون که بهم سرزدی دخترگلت رو ببوس.........


مرسی
zahra
27 تیر 91 14:10
فداششم چه نازه .نی نی کوچولوی زیبایی داری چه خوشمله عزیزدلم.روی ماهشو از جای من ببوس.
پیشم بیا .
بازم میام وبتون.
یاحق





خدا نکنه زنده باشی ممنون گلم چشم حتما

اومدم بهت سر زدم چرا نمیشه برات نظر گذاشت دلم میخواست برات نظر بذارم نمیشد یه فکری بکن. راستی لینکت کردم گلم
نایسل
27 تیر 91 20:36
فدات شم گلمم


خدا نکنه زنده باشی گلم
نایسل
27 تیر 91 20:36
آره هر چی خدا بخواد عزیز دلممممم بوسس


انشاالله بوس عزیزم
مامان نیایش
28 تیر 91 10:25
قربون این دخمل ناز چه قدر عکس هات قشنگ شده ایشالا همیشه شاد باشی


ممنون عزیزم
آرزو مامان نیکی
28 تیر 91 17:36
آخییی جونم عزیزم ماشاله به این همه انرژی به به چه عکسای پر خاطره ای ممنون
مامان مهراد
29 تیر 91 7:54
عکسات خوشگلن خوش گذشت به به



مرسی عزیزم جای شما خالی.
کلکسیونی از ایده های نو
29 تیر 91 7:54
همیشه به خوشی و شادی


منونم
بابای دوقلوها
29 تیر 91 16:09
وجود آرشیدایی تو عکسها باعث محشر شدن عکسها شده

کلاردشت
عباس آباد




شما خیلی لطف دارید.
داییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
29 تیر 91 17:47
خیلی وقته آپدیت نکردی بابا.....
من آدرسو به زن داییش دادم بصورت همزمان البته از دونقطه کشور! وبلاگتو دیدیم و بسی کیفورو سعادتمندت نمودیم....گفتم گفته بوده باشم.....!
نوشته هات خوب بود فقط نقش این دایی رو بیشتر کنید خوب میشه.....!


خیلی لطف فرمودین که به همراه همسر مکرمه از وب مابازدید نمودید نقشت که خیلی پررنگ بود ، بدو دیره ، بدو دیره ، بدو دیره دلم جای دیگه میره!!!!!!!!!!دیگه از این پررنگتر!!!
مامان یسنا گلی
31 تیر 91 9:33
واییییییییی چه عکسای نازی عسیسمممممممممم
قربونت برم که روز به روز قشنگ تر و ماهتر میشی
دوست دارم یه عالمه



ممنون عزیز دلم
زهرا م
31 تیر 91 11:05
سلام گلم دختر ت خیلی نازه خدا برات حفظش کنه از طرف من یک ببوسش


سلام عزیزم مرسی.
بابا محسن
31 تیر 91 13:50
سلام - ممنون به سر زدین - خدا به شما و خانوادتون سلامتی و عمر با عزت بده



سلام، خواهش میکنم، ممنون.
مامان اسرا واسما
1 مرداد 91 21:32
السلام ای میهمانی خدا / ماه خوب آسمانی خدا

السلام ای روزه داران السلام / عاشقان مخلص ماه صیام . . .

ماه پر برکت رمضان بر شما مبارک



ممنون بر شما مبارک