آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

یه پست نیمه

1391/8/6 10:55
نویسنده : مامانی
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دختری حال و احوالت خوبه؟ این چند وقته حسابی مشغول بودیم و عصرها تقریبا هر روز بیرون بودیم برای انجام کارهامون ، میدونی که روز دوشنبه 8 آبان جشن عروسی دایی هست و ما مشغول تدارکات و از اونجایی که خودشون اینجا نیستن قسمتی از کارهاشون رو ما باید انجام بدیم که البته تایید نهایی با خودشونه شما هم که بشدت مشغول انجام وظیفه هستی و هر کاری ازت بر بیاد برای اعمال خرابکارانه کوتاهی نمیکنی از باز کردن در کابینتها گرفته و درآوردن ظرفها بگیررررر تااااا ریختن ادویه و چیزهای دیگه که تازه در میاری و میگی مامان مرسی یعنی ازم بگیرش و بگو مرسی! چند روزی هم هست

مامان عذرخواهی میکنم الان تماسی داشتم که ذهنمو پراکنده کرد و دیگه نمیتونم بنویسم و من هنوز در عجبم از کسانی که براحتی میتوانند از بچه هاشون بگذرند خدایا چرا نمیتونم اینو بفهمم و درک کنم خدایا من اگه یه روز دخترکم رو نبینم میمیرم و تو اداره هم همش حرفش هست و ذهنم درگیرش و چگونه است که دیگران میتونن بگذرند از همچین فرشته هایی منو بخاطر این پست نیمه ببخش بر میگردم و شیرین کاریهات رو مینویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان سلما
6 آبان 91 14:13
سلام مرسی که به وبلاگ ما سر زدین عروسی دایی آرشیدا جون پیشاپیش مبارک عروسی دایی سلما هم 20 مهر بود به ما که خیلی خوش گذست انشاالله به شما هم خوش بگذره خوش بخت بشن


سلام ممنون لطف دارید ، پیوند د ایی سلما جون هم مبارک باشه.
بابای دوقلوها
6 آبان 91 14:50
سلام به آرشیدای گل گلاب
خووبی عمووو؟
خوب خدا رو شکر

پیشاپیش عروسی دایی هم مبارک
ایشالله که جشن به خیر و خوشی برگزار بشه
انشالله عروسی آرشیدا گلی


سلام عمو جون چه عجب یادی از من کردید ، مرسی لطف دارید .
مامان تارا و باربد
7 آبان 91 9:38
سلاممممممممممممممم عروسی دائی جون خیلی مبارکه آرشیدا خاله یادت نره بترکونی هااااا از من گفتن


سلام خاله مرسییییییییی، اوکی دونا!
مامان یسنا گلی
7 آبان 91 9:43
جشن ازدواج دایی آرشیدا جون مبارک .
انشاالله خوشبخت شن و به شما هم حسابی خوش بگذره


ممنون خاله جونیییییییییییی.
مامانی درسا
9 آبان 91 2:28
سلام مامانی .... عروسی مبارک باشه انشاالله به سلامتی ..... عزیزم در مورد اون موضوع متوجه نشدم چی شده نگران شدم ..... انشااله که همه ی بچه ها همیشه زیر سایه ی پدر و مادراشون بزرگ بشن .... آرشیدای گلمو ببوس برو خصوصی


سلام خاله جون یه موردی شنیدم ناراحت شدم انشاالله
زهرا م
9 آبان 91 11:08
سلام عروسی مبارک باشه انشااله بهتون خوش گذشته باشه


سلام خاله جون خوش گذشت خیلییییییییییی
مامان تارا
9 آبان 91 16:36
عروسی دایی جون رو تبریک میگم / مثل اینکه با تارا و باربد جون خیلی خوش گذروندی آرشیداجونم



ممنون خاله جون واییییییییی خاله من وقتی شنیدم تارا و باربد اومدن مراسم خدا رو شکر مامانی یادم رفت آخه تا یه دقیقه قبلش آویزونش بودم اساسییییییی.
رادین
10 آبان 91 17:39
سلام خاله جون
از طرف من و بابایی و مامانی به دایی جون تبریک بگید و انشاالله که به پای هم پیر بشن


سلام پسملی مرسییییییییی از شما و مامانی و بابایی مهربونت.بوس واسه تو گل پسر.
مامان آیلا
11 آبان 91 8:50
عروسی دایی جون مبارک
مامانی ما رو نگران کردی


ممنون خاله جون نگران نباش چیز مهمی نیست.
زهرا م
14 آبان 91 10:08
سلام عزیزم خبری ازت نسیت ارشیدا کوچولو چطوره امیدوارم خوب وخوش باشید


سلام ممنون عزیزم که احوالم رو میگیری مشغول عروسی داداش کوچیکه بودم.