آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

هویاااااااااااا تولدت مبارککککککککک

1391/8/22 12:12
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمانی من ،سلام دخترک خوشگل من که وقتی خودت رو تو آیینه نگاه میکنی محو تماشای خودت میشی و عشقققققق میکنی!!!! سلام به تو سلام سلام به تو که دقیقاً دوسال و چهار ساعت و نیم پیش در چنین روز باشکوهی متولد شدی و قدوم پاکت را در این دنیا گذاشتی دنیایی نه چندان پاک نه چند ان سفید و چنان که قدوم پاک تو در سیاهی آن کاملا نمایان بود!! عشقمممممممممممممممم ،امیدممممممممممممممم ،وجودممممممممممممم  ،زندگیمممممممممممممممممممممم ، هستیییییییییی من تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککک یا به قول خودت تبلده مبایک نفسسسسسسسسسس ، نمیدونم دیگه چی بنویسم بغض گلوم رو فشار میده بیاد لحظه تولد تو چه لحظه ای بود آن لحظه چقدر کوچک بودی اگر بارها و بارها لحظه تولدت را بازگو کنم خسته نخواهم شد هرگز د ختر ک شیطون بلای من.

دیشب برای اینکه بتونی از زیر خواب رفتن در بری میگی مامان جون جون بیداده!! ( بیداره ) میگم نه خوابه میگی نه بیداده میگم نه مامان خوابه بعد میگی بخوابه ، باباجون جون بیداده نه مامان خوابه میگی بخوابه بعد خاله و بعد پویا و بعد هی فکر کردی که یادت بیاد و من منتظر بودم به تارا و باربد و.... برسی که دیدم بلند شدی نی نی محبوبت که همو ن نوه دلبند من باشه رو گذاشتی رو بالش میگی نی نی بخوابه و بعد به نی نی میگی نی نی بهل بخوابه و سعی کردی بالش رو با نی نی بلند کنی که البته نی نی سقوط کرد و به من میگی نی نی افتاد!!! وای وای

عشقمممممممممممممممممم خدا همواره پشت و پناهت و هموراه به دست او سپرده شده ای

بازهم تولدددددددددددددددددددددددددددددددددددتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککک امشب یه جشن کوچولو برات خواهیم گرفت که تو پست بعدی خواهم نوشت. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای عشقمممممممممممممممممممم

راستی روز شنبه 20 آبان هم تولد دایییییی جون بود که تبریک گفتیم بهش و تولدش باز هم              مبار کککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان تارا و باربد
22 آبان 91 13:04
عزیزم تووووووووووووووووووووووووووولدددددددددددت ممممممممممممممممممممبببببببببببببااااارررکککککککککککک


ممنون خاله نازنینم
نازنین (مامان ثنا)
22 آبان 91 20:19
ای گل ناز کوچک
تولدت مبارککککک


ممنون خاله جون
مامان تارا
22 آبان 91 20:25
روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
آرشیدای عزیزم تولدت مبارک

@


خاله گلم ممنونم
زهرا م
23 آبان 91 11:09
سلام تولد ارشیدا جون مبارک باشه انشااله سالهای زیادی با خوشی سعادت سلامت و خوشبختی زندگی کنه و خوشبخت بشه امین


سلام ممنون گلم آمین.
مامان آیلا
24 آبان 91 11:50
تولللللللللللللللللللللللدت مبارک فرشته کوچولو
مامانی منتظر عکسها هستیم


ممنون خاله جونیییییییییی
مامانی درسا
25 آبان 91 2:46
ای جونم تولدت هزاران بار مبارک قند عسل عزیزم انشاالله در کنار بابا و مامان در پناه حق همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه


ممنون خالههههههه جوننننننننننننن