آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

حرفهایی مخصوص دخترکم

1391/9/9 11:16
نویسنده : مامانی
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مادر سلام گل باغ زندگیم و سلام همه وجود و احساسم ، دلم میخواد برات بنویسم از زندگی دوست دارم با همه جوانبش آشنات کنم که بدونی دنیا نه خیلی زیباست و نه خیلی زشت و همش بستگی به نگاهت داره نگاه خودت که اینکه دنیا رو چطور ببینی زشتیهاشو یا زیباییهاشو زندگی مثل یه جاد ه است پر از پیچ و خم ممکنه تو این جاده به گردنه هم بخوری ممکنه یه زمانی به زحمت از یه بلندی بالا بری ولی بعدش یه سرازیری راحته که میتونی بدویی میتونی حتی مثل یه سرسره که عاشقشی لیز بخوری و دستات رو باز کنی و هورا بکشی خیلی وقتها هم جاده صاففففه صاف یکنواخت شاید خسته ات کنه ولی اطرافت حتما گل هست سبزه هست پروانه ای در حال پرواز حتما کوههای قشنگی اطرافت هست که میتونی سایه یه عقاب رو روش ببینی که داره پرواز میکنه و یا یه بزغاله کوچیک رو که داره دنبال مامانش بالا میره دیدی چقدر قشنگ بالا میرن مسلط وحتی اگه لیز بخورن نمیذارن بیفتن کمی مسیرشون رو تغییر میدن و محکمتر قدم برمیدارن آره غنچه من زندگی توش همه این چیزها هست ممکنه زمین بخوری ولی میتونی پاشی و دوباره شروع کنی شاید لازمه کمی مسیرتو تغییر بدی شاید باید کمی بیشتر دقت کنی شاید لازمه کمی هم از تجربه دیگران استفاده کنی ولی ازت مطمئنم اینکه هرگز ناامید و مأیوس نمیشی و همیشه محکم قدم برمیداری حتی اگه بیفتی و پات زخمی بشه زخمها خوب میشن کهنه میشن ممکنه جاشون بمونه ولی باز هم واسه ما یه درسن اینکه حواسمون باشه جوری راه بریم که دیگه زمین نخوریم آره عشقم یه چیزیو میدونی هرگز مهربونی کردن ضرری به کسی نرسونده و تو که قلبت پاک و مهربونه فدای تو مامان جون ، مییدونی دروغ گفتن خیلی راحته میتونی دروغ بگی ولی هنر مال اون کسیه که راست رو میگه حتی اگه به ضررش باشه این یعنی شجاعت ، محبت درمون هر دردیه وقتی محبت کنی دشمنت هم قلبش باهات نرم میشه گفتم دشمن به این دلیل که توی زندگی ما آدمها همه دوستهامون نیستن بعضی وقتها بعضی آدما دلشون نمیخواد که ما شاد باشیم که بخندیم از خندیدن ما ناراحت میشن ولی خیلیها هم دوستمون دارن دوستهای نازنینمون هستن که هوامونو داریم و ما هم همینطور یه چیز دیگه هم بگم از خوبی هیچ کس ضرر نمیکنه چون اگه خوبی کنی یه جای دیگه وقتی که حتی فکرش رو هم نمیکنی بهت برمیگرده و بدی هم همینطوره اگه بدی کنی باز هم به خودت برمیگرده شاید الان نه ولی آخرش بر میگرده پس انتخاب با خودته که خوب باشی یا بد این واقعا دست خودمونه دست ما آدمها همون موجودات دو پا توی جاده زندگی عزیزکم توی این جاده بعضی وقتها ممکنه به یه دوراهی و حتی چند راهی برسی اون وقته که شاید انتخاب تو مسیر زندگیت رو عوض کنه پس باید حواست جمع جمع باشه و بادقت راهتو انتخاب کنی و حتی لازم شد بپرسی چون هرکدومش تو رو به یه مقصد مشخص میرسونه راهی رو انتخاب کن که بهترین باشه و تو رو به هدفت نزدیکتر کنه 

عزیزکم قلبم برات می تپه و همیشه نگرانت هستم نگران آینده ات و خدا خودش میدونه که در قلب من چی هست و با تک تک سلولهای بدنم آرزو میکنم که مسیر زندگیت پر از شکوفه های بهاری باشه پر از عطر زندگی پر از صدای دلنشین پرنده ها پر از رقص گلها توی باد پر از شادی پر از نشاط دخترکم برات سلامتی آرزو میکنم و موفقیت موفقیت موفقیت تو همه مراحل زندگیت و تو که نهایت آرزوهای منی که اگر من خوشبختی و موفقیت و سعادتت و سلامتیت رو در زندگی ببینم دیگه آرزویی در این دنیا ندارم ای نهایت آرزوهای من همه قلب و وجودم که معنای واقعی و پاک کلمه عشقی عشق من بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای تو که همه فکرمی و ذکرمی به خدا میسپارمت به همون خدایی که میدونم همیشه نگران احوال ماست و حواسش بهمون هست و خیلی مهربونه هروقت از جایی دلت نازنینت گرفت به خودش بگو اونقدر آروم و مهربون به حرفت گوش میده که آروم میشی و قلبت پر از شکوفه میشه به همون خدا میسپارمت الان و همیشههههههههههههههههههه

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم دختر نازنینم دوستتتتتت دارم با تو معنی عشق و علاقه و دوست داشتن و من فهمیدم فقط با تو نازنینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تارا و باربد
11 آذر 91 11:06
عاشق عاشقانه هایت هستم


ممنون عزیزم.
مامان خورشيد
11 آذر 91 11:51
چه حرف هاي دلنشيني. منم براي همه عزيزترين ها آرزوي بهترين ها رو دارم.
الهي آرشيداي نازنينم از لحظ لحظه بودنش لذت ببره.


ممنون عزیزم انشاالله.