آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

ناناز مامان

1390/4/7 10:49
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

xsgs282فینیگیلی مامان سلامCute 
smiley دیروز صبح علی الطلوع ساعت ٦:٣٠ بیدار شدی یعنی من هر چقدئر تلاش کنتم زودتر از تو بیدار بشم تو با م.ن بیداری بعضی وقتها فکر میکنم که شاید بهتر باشه اصلاً شب نخوابم که برسم کاری بکنم چون تو که ردیابت موقع خواب هم فعاله و ومن تا بلند میشم که به کاری برسم و آماده بشم برم سرکار تو سریع خودتو بهم میرسونی !! خلاصه جون جون بغلت کرد و من کارهاتو انجام دادم ، بهت شیر دادم ، پوشکتو عوض کردم و خودم با آرتیست بازی و سرگرم کردنت با اسبابازیهات جیم فنگ شدم نمیذاری به موقع برسم و همش با یه ده دقیقه ای تأخیر حرکت میکنم ، ظهر که برگشتم بغل خاله نیکتا تو حیاط بودی و پویا هم پیشت بود تا منو دیدی شیرجه زدی connie_49.gifخاله بهت گفت اه خجالت بکش اگه بغلت کردم پویا هم هی بهت میگفت بغل پسرخاله ولی تو تحویل نگرفتی هر دو بهشون برخورد من گفتم مامان کمی بهشون رشوه بده بهر حال مورد نیازن ، خاله گفت اصلا حرفشو نزن ، وائ وای وای بابا مثلاً من مامانشم شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<یعنی نباید برام ابراز احساساتی بکنه بعد چند ساعت اییییییییییییییییی ببببببببببببببابا !!

حالا جالب اینه که تا دایی میاد خهونه واسه اون شیرجه میری البته اول براش ناز میکنیCute 
smiley اونوقت بغل من نمیای عجب دختری ! چون دایی جاهای غیر  مجاز میبردت و تو به چیز غیرمجاز مثل کولر ، هود، پنکه دست میزنی دیروز هم که دایی بغلت کرد و نشوندت سر هود و تو کیف کردی بعداً عکسهاشو برات میذارم ، عصر دیگه از خستگی علیرغم مقاومت زیادت خوابیدی ، بعد بهت غذا دادم و بردمت بیرون اومدی خونه شیطنت کردی و یه جا  بند نمیشی از خستگی سرتو میذاری زمین ولی بعد دوباره بلند میشی پی شیطنت بالاخره ساعت ده خوابیدی شبت بخیر گلم خوابهای طلایی ببینی عپروسکم.  3D

تو یه فرشته ای عزیزم                         

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سمانه عمه مهدیار
7 تیر 90 11:05
آرشیدا جون چقدر سحرخیزه
nikzad
8 تیر 90 12:43
سلام سمانه جون ممنون از نظرت آره کششششتدم صبحها که میخوام برم سرکار پاورچین از پیشش بلند میشم آخرش بعد چند دقیقه بیداره مهدیار خان خوابش چطوره؟