آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

وبلاگمو دوست دارم چون....

1391/11/28 9:10
نویسنده : مامانی
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزيز تر از جانم

اول از همه از مامان تاراي عزيزم بخاطر دعوت من به اين مسابقه تشكر ميكنم بوسسسسسسسسس واسه تو گلم و بعد...

وبلاگمو دوست دارم چون خاطرات عشقم رو توش مينويسم چون تكه هايي از قلبم در اينجاست چون برام يادآور تك تك لحظه هايي هست كه بين من و عزيزترين موجود زندگيم گذشته ، چون هر لحظه كه اراده كنم ميتونم بخونمش و بياد بيارم لحظه هاي شيريني رو كه بادختر كوچولوم گذروندم وبلاگمو دوست دارم چون اينجا هر چي رو كه دوست دارم و شايد نتونم براحتي بهش بگم رو براش مينويسم دوستش دارم چون ميتونم بعضي مواقع راه رو از چاه بهت نشون بدم دوستش دارم چون قراره تو وقتي بزرگ شدي بياي و بخونيش و بدوني كه تك تك كلماتي كه اينجا نوشته شده بوي عشق ميده بوي دوست داشتن تو وبلاگمو دوست دارم چون باهات حرف ميزنم اينجا چون براي تو مينويسم 

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

و اين شايد كمك كنه كه بتوني بفهمي من چقدر دوستت دارم حتي شايد گوشه اي از عشق منو ، من ، تو و خداي ما ميدونه كه تو همه زندگي من هستي، همه وجودم همه احساسم ، تو بعد از خدا همه اميد مني وبلاگمو دوست دارم چون براحتي اينها رو برات مينوسم احساسمو!! وبلاگمو دوست دارم چون تو رو خيلي دوست دارم.

 

 

من هم از سه تا از دوستان خوبم دعوت ميكنم تو اين مسابقه شركت كنند:

- انيسه دوست عزيزم مامان تارا و باربد

- مامان آيلاي نازنينم

- پدر مهربان حامي جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان تاراو باربد
28 بهمن 91 11:14
عزیزم ممنون از دعوتت


خواهش ميكنم بوسسسسسسسسس
مامان خورشيد
28 بهمن 91 15:14
ما هم شما و وبتون رو دوست داريم چون از قند عسلي مي نويسيد و دل هممون رو برده.


ممنون عزيزم لطف داري
...
30 بهمن 91 13:06
گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر می شود که
می خواهم تا سقف آسمان پرواز کنم
رویش دراز بکشم
آرام وآسوده !
مثل ماهی حوضمان که
چند روزیست روی آب است!



بوسسسسسسسسسسسس عزيزم مرسي سر زدي
مامان تارا
30 بهمن 91 22:46
مرسی از اینکه دعوتمون رو قبول کردین خیللللللللللللی عالی نوشتی خانومی

ما آپیدیم


ممنون گلم اومدم!