آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

تک ستاره زندگیم

1390/4/11 11:49
نویسنده : مامانی
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

xsgs186همه وجودم سلام همه خوشحالی من وقتی آخر هفته میشه اینه که روز پنج شنبه تعطیلیم و من میتونم دو روز در هفته رو کامل پیشت باشم هر روز که از اداره به خونه برمیگردم حس میکنم بزرگتر شدی و حرکاتت پیشرفته تر شدن پیش خودم میگم تو خیلی از شیرین کاریهاشو نمی بینی ولی عوضش از ظهر که برمیگردم خونه واسم جبران میکنی تا شب که میخوای بخوابی توی این دو سه روزه تو به هر گوشه و کناری که بشه سر زدی و هر چی سر راهت قرار بگیره توی دهنت و فریادهای من که نذار تو دهنت اخه به جایی نمیرسه تو یه لحظه ترمز میکنی و بعد دوباره کار خودتو میکنی چقدر بدم میاد که تا بخوامن پوشکتو عوض کنم پوشک تمیزتو میذاری دهنت اگه از بگیرم فریادت به آسمان هفتم میرسه مجبور میشم یه چیز دیگه بدم دستت مثلاً ملافه یا عروسک اونم توی دهنت حالا چکار کنیم از دست تو ایییییییییییی بابا 

 روز جمعه بردمت حمامی و نشوندمت توی لگنت و تو کلی آب بازی کردی و با فریاد بلند حرف زدی فکر کنم هفت محله اونورتر فهمیدن که آرشیدا خانوم توی حمام جلوس فرمودن ! معمولاً بعد از حمام از خستگی خوابت میبره بعدش هم خوابیدی ولی فوری بیدار شدی نمیدونم کجات اذیت بود که درست و حسابی نخوابیدی و همش نق زدی حتی شب هم که خواستم بخوابونمت به زحمت خوابیدی و ساعت ٣ صبح بیدار رشدی و تا دوباره خوابیدی ٤ صبح شده بود و من تا کارهای  مربوطه رو انجام دادم شد ٥ صبح! اگه لثههات اذیتت میکنن امیدوارم زودتر دندونایه قشنگت در بیان و تو با آرامش بخوابی فرشتهخ آسمانیه من

Orkut Scraps - Angels

من نمیدونم تو چه گیری دادی به این عینک جون جون بهش میگی بغلم کن وقتی بغلت میکنه عینکشو در میاری اگه نذاره دست بزنی اعتراض میکنیgirl_cray2.gif ایییییییییییییییییی بابا نکن بچه!

خدا همیشه تو رو صحیح و سالم حفظ کنه و هر درد و بلا و ناراحتی و از وجود عزیزت دور کنه و چشمای قشنگ و مهربونت رو همیشه پر فروغ و روشن نگهدار الهی آمیییییییییین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)