آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

خداحافظ ننه سرما ، سلام عمو نوروز

1391/12/28 9:25
نویسنده : مامانی
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچك زندگيم اين عيدي رو كه پيش رو داريم سومين عيدي است كه درهاي بهشت به روي من باز شد و خدا زيباترين فرشته خودش را همراه من كرد اين سومين عيدي است كه با تو كنار هفت سين آرزوهايمان مي نشينيم اين سومين عيدي است كه من و تو با هميم توي دو سال و نيم گذشته اتفاقات زيادي برامون افتاد شروعش همزمان با تولدت و اوجش تو سالي بود كه گذشت ، زندگيمون تغيير كرد و درهاي جديدي به رومون باز شد و سرنوشتمون عوض شد چه روزهايي بر ما گذشت چه تلخ و گاه چه شيرين ، زمين خوردم ولي ايستادم محكم تر از قبل! گاه شانه هايم از سنگيني بار مسئوليتي كه بر دوشم بود خسته ميشد گاه با تمام وجود دلم ميخواست اين بار را بر زمين بگذارم و خودم را راحت كنم ولي چگونه ؟ مگر ميشد تو تنها اميد من براي نفس كشيدنم هستي دور شدن از تو تمام رگه هاي حياتم را مي خشكاند و من همان مرده زير خاك ميشدم ، وقتي خسته روي مبل ولو ميشدم و سريع اسباب بازيهايت را رها ميكردي و كنارم ميامدي و مرا ميبوسيدي و اگر قطره اشكي بود سريع ميگفتي مامان اين چيه؟ و بعد ميگفتي : گريه نكن پسر جون!! و همين مرا ميخنداند و تو در بغلم رها ميشدي و من مصمم تر از قبل بر ميخواستم شانه هايم ناگاه محكم ميشد قويتر از قبل ،دختر كم چه سالي بر ما گذشت ، ولي الان خوشحالم مادر و دختر خوبي هستيم!!!!!!!! بازي ميكنيم گاه با هم  جيغ ميكشيم و ميخنديم گاه با هم ميرقصيم و تو چه تلاشي ميكني كه حركات مرا تقليد كني!!!!!!!! گاه از هم خشمگين ميشويم فرياد ميكشيم و بعد دوباره در آغوش هميم، نق ميزنيم يكي در ميان!!!!! گاه چنان بلبل زباني ميكني كه به سختي جلوي خودم را ميگيريم كه قورتت ندهم!!!!!! روان صحبت ميكني خدارو شكر ،حاضر جواب هم هستي و هر آنچه را كه من به تو بگويم عينش را به خودم پس ميدهي !!

امروز آخرين روز كاري در سال 91 است ننه سرما كم كم بقچه اش را جمع كرده توي آن بقچه خاطرات زيادي رو با خود خواهد برد و عمو نوروز عزيزمان چمدانهايش را بسته و هر لحظه آماده حركت است بايد خودش را به موقع برساند نبايد دير كند توي چمدانهايش پر است از تبريك ،پر از شكوفه هاي بهاري پر از عطر بهار نارنج آه بو بكشيد چه عطري دارند اين گلهاي كوچك، نفس عميق كه بكشي انگار تمام ناپاكيها از دورنت خارج ميشود و جايش را به پاكي و تميزي ميدهد ، گلها به رويت لبخند ميزنند وچه زيبا ميخندند اين غنچه هاي كوچك، واي پرستوها را ديده ايد چه سرمست در آسمان آبي بالهايشان را مي گشايند و خود را به نسيم روح بخش مي سپارند ، وقتي به دشت بروي پروانه ها به استقبالت مي آيند، شقايقها با هزار غمزه تو را ميخوانند و تو چه هوسي ميكني يكي از آن قرمزهايش را بچيني و لاي موهايت بگذاري!! باد بر گونه هايت بوسه ميزند و تو چه راحت موهايت را به دستش مي سپاري ،بازي بزغاله هاي كوچك چه زيباست! و تو تنها در ميان اينهمه بوي زندگي بوي تازگي بوي نو شدن بوي تولد يك چيز بر زبانت جاري ميشود خدايا شكرت بخاطر اينهمه نعمت بخاطر اينهمه احساس خوب و بخاطر اينهمه روح زندگي خدايا شكرت شكرت شكرت.

دوستان گلم عزيزان دلم كه در اين يكسال با هم بوديم در غمهايمان در شاديهايمان دوستان نازنينم كه عشق و محبت را ميشود از كلماتتان فهميد و درسهاي زيادي ياد گرفت و شما دوستان نازنينم كه اگر چه ديده نشده ايد ولي با قلبم تك تكتان را ديده ام و چه نزديكيم به هم!!! دوستتان دارم و سال نو را پيشاپيش تبريك ميگويم و براي همه سال خوبي را آرزو ميكنم و اميدوارم كه سال جديد پر از شادي پر از موفقيت و پر از روزهاي خوب و پر از اميد برايتان باشد. 

پ.ن. تا جايي كه وقتم اجازه بده پيام تبريك براي دوستان نازنينم خواهم فرستاد و اگر كسي از قلم افتاد عذرميخواهم.   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان تارا و باربد
28 اسفند 91 10:09
آفرین به قلم زیبا و روانت
روزهایتان بهاری
امیدوارم همیشه در اوج قله موفقیت و شادکامی باشید و طعم شیرین لذت ها به جانتان بنشیند فراز و نشیب ، تلخی و شیرینی همه گذرانند مهم آن است که ایستاده ای همچون سرو خرامان و قامتت را به بلندای آسمان آبی رسانده ای
خدا را شکر
خدا قوت بانوی موسیقی و گل



ممنون عزيزم و مرسي بخاطر نثر زيبات.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 14:37
واقعا زیبا نوشته بودید


ممنون گلم
خان دایی
28 اسفند 91 20:19
عید مبارک
عید شد ما نیومدیم ولایت
دلم برا آرشی یه ذره شده......


عيد شما هم مبارك دلم ما هم براي شما يه ذره شده دايي جون و زندايي جون.
...
28 اسفند 91 22:02
فرارسیدن نوروز این میراث با ارزش ایرانیها بر شما مبارک


ممنون گلم
مامان امیرعلی
28 اسفند 91 22:02
´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
….hapyy new year….
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨`*•. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
آرشیداجونم عیدت مبارک


مرسي عزيزم بر شما هم مبارك.

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:19
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک . . .

آرزومند آرزوهای قشنگت:

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ




مرسي عزيز دلم.

مامان سانلي
29 اسفند 91 1:31
پيشاپيش سال نو مبارك.ايشالا سالي خوب و پربار توام با سلامتي در پيش رو داشته باشيد


مرسيي خانوم بر شما هم مبارك ما هم براي شما شادي و سلامتي آرزو داريم.
مامان اسرا واسما
29 اسفند 91 11:29
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز بر شما مبارک


مرسي عزيزم.
باران زندگی
30 اسفند 91 9:45
از طرف بارانک: عید سُما مبالک



عيد سما هم مبالك عزيز دل خاله.بوسسسسسسسسس
مامی امیرین
1 فروردین 92 9:03
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز

هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .



ممنون عزيزم.
پری شهر قصه ها
1 فروردین 92 15:28
سلام مرسی به وبلاگم سر زدید


نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید را به

شما تبریک میگویم وبه امید آن که سال جدید برایمان کرداری نیک گفتاری نیک پنداری

نیک به ارمغان آورد.




سلام خواهش ميكنم مرسي عزيزم.

مهربانو
2 فروردین 92 2:06
مامانی عزیزم سال نوت مبارک .. الهی در کنار آرشیدای عزیزم سالی سرشار از برکت و شادمانی و سلامت تجربه کنی .. میبوسمتون


مهربانوي گلم مرسي
بابای مهرسا
2 فروردین 92 2:53
سلام
شاد باشید
سال نو مبارک


سلام لطف داريد سال نو شما هم مبارك.
آذین
2 فروردین 92 18:32
سلام سال نو مبارک مرسی که به من سر میزنین و نظر میذارین منم اغلب پستاتونو میخونم
اون فرشته کوچولو رو ببوس



سلام عزيزم مرسي.

زهرا م
5 فروردین 92 11:36
مامانی مهربون عیدت مبارک عید ارشیدا جون هم مبارک خوش گذشته انشااله خوب و خوش سلامت باشید و سالی سرشار از موفقیت سعادت خوشی ارامش 000 پیش رو داشته باشید می بوسمتون


مرسي عزيزم هي بدك نبود منم براتون سالي سرشار از خوشي و آسايش آرزو ميكنم.
مامان سونیا
5 فروردین 92 14:52
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین

شکوه جادوی رنگین کمان فروردین

شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود

سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود


مرسي عزيزم
مامان آیلا
6 فروردین 92 8:40
وای که چه زیبا نوشتید . می دونم گاهی بعضی اتفاقات برا آدم خیلی سنگین هست ولی زندگی با همین فراز و نشیبها معنی داره . سال بسیار خوب همراه با سلامتی برا شما و دخملی گلم دارم


همينطوره كه ميگي مرسي عزيزم.
آرام خانوم
14 فروردین 92 11:22
دمت گرم . چقدر زیبا مینویسی.

بیا و برای من و سایتم نظر بده. دوست دارم با قلمت بیشتر آشنا بشم.


مرسي عزيزم چشم حتما