آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

آرشيدا در تعطيلات نوروز

1392/1/17 13:59
نویسنده : مامانی
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واين هم فندق خاله عزيز خودم كه ديروز صبح بدنيا اومد و كلي همه رو خصوصا تو عشق خودم رو خوشحال كرد عزيز دلم فرشته كوچولو زميني شدنت مبارك اميدوارم تمام لحظات عمرت به شادي و لذت و موفقيت بگذره فسقلي دوستت دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس براي تو خوشگل خودم.

و بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس براي تو دختر عزيزم كه همه وجود و قلب مني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان دوقلوها
17 فروردین 92 14:05
سلام عزیزم سارا و ثنا به همراه پسر عمه شون محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
خواهر فرناز
17 فروردین 92 14:15
سلام
رسیدن به خیر
همیشه به گشت وگذار ایشالا
قدم نو رسیده هم مبارک



سلام عزيزم مرسي خانوم همين الان وبت بودم و خوندمت .
مامان تارا
17 فروردین 92 20:24
عزیزمی چه بزرگ شده ماشاءالله / چه لباسهای خوشگلی پوشیده واسه خودش خانومی شده بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون عزيززززززم
مامان تارا
17 فروردین 92 20:26
تولد فندق خاله هم مبارک باشه
اسمشو نگفتی ؟ آی شیرینن این خواهر زاده ها...


مرسي عزيزم والا هنوز علما براي اسمش به تفاهم نرسيدن منم فندق صداش ميكنم!!! آييييييي گفتييييييييي!!!
مامان تارا و باربد
18 فروردین 92 8:09
سلام عزیزم ماشالا به دخمر ناز خودم چه بلایی شدی تو بخورمت ؟؟؟؟
لباسات مبارک مامانی گل دستت درد نکنه چه سفره خوشملی چیدی
قدم فندق نورسیده مبارک
بوس برای گلی خودم و فندق کوچولو


سلام مرسي گلم ، ممنون عزيزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 فروردین 92 8:39
به به به ... چه دخمل خانوووووووووووووووووومی ...


خیلی عکس های قشنگی شدن ...


کیف کردم از دیدنشون ...

آخــــــــــــــــــــــــی ... چه نی نی ِ نانازی ...


ممنون عزيزممممممم
مامان اسرا واسما
18 فروردین 92 9:11
سلام عزیزمماشالله قند عسلمون روز به روز بزرگتر وخانمتر میشهخیلی دوست داشتنی شدهتولد فندق کوچلو هم مبارکه


سلام گلم مرسي عزيزم
مامان نوژاجوني
18 فروردین 92 13:53
عزيزم سالنو مبارك هزار ماشااله چه ناز دختري داريد واقعا قند عسل كه ميگن آرشيدا جونه؟عزيزم مرسي كه بما سرزديد.بوس


مرسي خانوممممم لطف داري ، دقيقااااا!!!!
مامان سونیا
18 فروردین 92 15:33
ای جانم قربون اون شکل ماهت بشم چه خوشتیپی ماشالله بهت باشه خاله جون مامانش اسفند دود لطفا
قدم نورسیده هم مبارک باشه


ممنون خاله جونم خدا نكنه ، چشم مهربونم مرسي از لطفت
آرام خانوم
18 فروردین 92 15:43
هزارماشالاشون باشه چقد شیکن این عروسک بینظیرتون.
ایشالا براتون خوشنامی بیاره.
مرسی اومدی پیشم.
بازم میام.


ممنونم عزيزم لطف داري منتظرتيم بيصبرانه!
آرام خانوم
18 فروردین 92 15:44
راستی اگه خواستی برای آرشیدا کادو بخری این سایت اسباب بازی www.bazidan.com که من ازش خرید میکنم جالبه و قیمتهاش خوبه یه سر بزن بهش.


چشممممممممم عزيزم
باران زندگی
19 فروردین 92 7:44
آلبوم عیدانه آرشیدای خوشگل
عیدی خوبی به ما دادید
تولد مهمون جدیدتون هم مبارک
با بهترین آرزوها برای کانون خانوادتون


مرسي از لطفتون پس هنوز واسه باران گلي مينويسيد انشاا.. نظرتون عوض شده؟! بيام سر بزنم ببينم.!!
نرگس مامان طاها و تارا
19 فروردین 92 9:22
سلام
سال نو مبارك.اميدوارم سال خوبي در كنار اين خانم خوش تيپ با اين هم ژست قشنگش داشته باشيد.
من تو تعطيلات هم اومدم اينجا اما نميشد نظر بزارم.


سلام عزيزم مرسي بخاطرزحمتي كه كشيدي لطف داري
حامی
19 فروردین 92 22:28
ماشالله به این گل زیبای ما


ممنون از لطفتون
آرام
20 فروردین 92 9:45
هیییی!
چی بگم....
فقط دلم از اسباب بازی هایی که نخریدم میسوزه.
برو یه نگاهی به کیت های الکترونیکی این سایت اسباب بازی www.bazidan.com بکن.میتونستم بجای اون 10 تا کیت الکترونیکی بخرم بدم شوهری بازی کنه سرگرم بشه!!!
)


عزيز دلم قربونت كه اينهمه به فكر سرگرمي همسريت هستي!!!!!!
مامان آیلا
20 فروردین 92 9:47
ای جان حسابی خانم شدی . هوا فکر کنم حسابی گرم بوده که خانم خانما تابستونی پوشیده . مامانی خوب می گفتی اینجا ها کجاست تا یاد بگیریم اگه شهرتون اومدیم بریم
کوچولو قدمت مبارک باشه به سلامتی


ممنون عزيزم هوا بهاري و عالي بود نه خيلي گرم اونجا رودخانه زيباي دز هست هر چند دورنماي قشنگش خيلي واضح نيومده چون خانوم همكاري نكرد شما خواستيد تشريف بياريد ما خودمون در بست در خدمتتون هستيم.
مامان آیلا
20 فروردین 92 9:51
راستی یادم رفت بگم دست گلتون درد نکنه که عکسهای به این خوشگلی گذاشتین


فدات عزيزززززززمممممممم
مامانی درسا
26 فروردین 92 3:17
عزیزم آرشیدای نازم چقده خوشحالم که بعد از مدتها روی ماهتو دیدم عزیزم .....هزار ماشاالله بزرگ و ماه شدی


مرسي خاله جون گلي!!
سارا مامان آرتین
27 فروردین 92 15:53
عاشق فیگوراتممممممممممممممممم
خوشکل خالهههههههههههه
مامانی اسفند یادتون نرهههههههههه
ضمنا قندم نو رسیده مبارک...
اسم این فندق کوچولو چیه؟؟؟


ممنون عزيزززززززززززززمممم والا چي بگم هنوز طفلكم اسم نداره فعلا همون فندق!!!!
حمید
29 فروردین 92 17:10
خدا حفظش کنه
بانمکه


ممنون لطف داريد
مریم--------❤
30 فروردین 92 11:24
به به چه عکسای خوشگلی
ای جان این نی نی خوشگل و نگاه کنپا قدمش مبارک


مرسي عزيزم ، لطف داري
مهسا.م
22 اردیبهشت 92 0:46
اوهو دستای تو جیبشو
از ابهتش خوشم اومد


همين ابهتشه كه شده فرمانرواي دو خانواده والاااااا !!!