آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

يه بازي باحال ديگه!

1392/4/17 12:23
نویسنده : مامانی
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونيا من از طرف مامان آرتين گلي به اين بازي دعوت شدم كه همين جا هم ازش تشكر ميكنم و هم عذرخواهي بابت اينكه دير شد.

 

اگه ماهی از سال بودم:شهريور عاشششششققققق ماه تولد خودمم!!!نیشخندنیشخندچشمک


اگه روزی از هفته بودم:

چهارشنبه چون فرداش تعطیله ومن نمیرم سرکار

 

اگه عدد بودم:

20

 

اگه نوشیدنی بودم:

 

آب آلبالوخوشمزه


اگه ثواب بودم:

سرپرستي يه بچه 

 

اگه درخت بودم:

درخت آلبالو!!خوشمزه


اگه میوه بودم:

گيلاس ، هلو و صد البته آلبالو!!چشمک


اگه گل بودم:

گل محمدي

 

اگه آب وهوا بودم:

برفي

 

اگه رنگ بودم:

آبيييييييييييييييييي


اگه پرنده بودم:

طاووس


اگه صدا بودم:

صدای آب


اگه فعل بودم:

توانستن


اگه ساز بودم:

پيانو


اگه عضوی از بدن بودم:

چشم

 

اگه بخشی از طبیعت بودم:

کوه

 

اگه یه حس بودم:

آرامشششششششش

 

و اينجا از دوست عزيزم مامان تارا و باربد

 و مامان گل و نازنين آيلا جون دعوت ميكنم تو اين بازي شركت كنند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامی امیرین
18 تیر 92 0:02
چه مسابقه جالبی..و چه جوابهای جالبتری!!!
مثل اینکه بینهایت به آلبالو علاقه داری...من همشون و دوست دارم .مخصوصا انبه رو..


همينجا ازت دعوت ميكنم تو اين بازي شركت كني ، خييييييلييييي ، انبه هم خوبه ولي آلبالو يه چيز ديگه است.
مامان سونیا
19 تیر 92 10:18
کاش، در این رمضان لایق دیدار شوم / سحری با نظر لطف تو بیدار شوم

کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان / تا که همسفره تو لحظه ی افطار شوم . . .
التماس دعا در این ماه عزیز داریم ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید


حلول ماه مبارك بر شما هم مبارك همچنين عزيزم.
مامان تارا و باربد
22 تیر 92 11:28
چه مسابقه جالبی مرسی از دعوتت عزیزم
راستی آلبالوی آبی میشه بفرمائید چه رنگیه


خواهش ميكنم قرمزه
سارا مامان آرتین
25 تیر 92 15:22
ممنون که دعوتمونو قبول کردید
عالی بود


مامان تارا
26 تیر 92 19:35
کلاً آلبالویی هستی واسه خودت







ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
31 تیر 92 2:06
حالا باز خوبه به همون یه بار دعوت، اکتفا کردین و شروع کردین به نوشتن و انجام این بازی...

آخه نیست بازی قبلی، یه هفت هشت ده نفری دعوتتون کرده بودن... از اون لحااااظ

بابا... آلبالوووو ... شهریور... ثواب...

کُـشتی ما رو با این جواب هات توی این وخت ِ شب...

بیا بغلم دوست ِ آلبالویی ِ من


قربونتتتتتت نيست اون سري شرمنده دوستان شدم ايندفعه ديگه زوئد اقدام كردم چاكريم
مگه تو هم آلبالويي بيا جيگر بيا بيا بهلم!!