آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

روز دختر مبارك

1392/6/16 11:08
نویسنده : مامانی
588 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم

 

 

چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم

 

 

دنیا، دخترم

 

 

 

دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از

 

 

پا، دخترم

 

 

کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از

 

 

دریغا، دخترم

 

 

با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا،

 

 

دخترم

 

 

دخترم با تو سخن می گویم
زندگی در نگهم گلزاریست
و تو با قامت چون نیلوفر ، شاخه ی پر گل این گلزاری
من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم
گل عفت ، گل صد رنگ امید
گل فردای بزرگ ، گل فردای سپید
چشم تو آینه ی روشن فردای من است
گل چو پژمرده شود جای ندارد در باغ
کس نگیرد ز گل مرده سراغ
دخترم با تو سخن می گویم
دیده بگشای و در اندیشه گل چینان باش
همه گل چین گل امروزند
همه هستی سوزند
کس به فردای گل باغ نمی اندیشد
آنکه گرد همه گل ها به هوس می چرخد
بلبل عاشق نیست
بلکه گلچین سیه کرداریست
که سراسیمه دود در پی گل های لطیف
تا یکی لحظه به چنگ آرد و ریزد بر خاک
دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک
تو گل شادابی ‏
به ره باد مرو !!!
غافل از باد مشو
ای گل صدپر من
همه گوهر شکنند
دیو کی ارزش گوهر داند ؟
دخترم گوهر من ، گوهرم دختر من
تو که تک گوهر دنیای منی
دل به لبخند حرامی مسپار ، دزد را دوست مخوان !
چشم امید به ابلیس مدار
ای گوهر تابنده بی مانند
خویش را خار مبین
آری ای دخترکم
ای سراپا الماس ، از حرامی بهراس …
قیمت خود مشکن
قدر خود را بشناس
قدر خود را بشناس

 

قلبقلبقلبقلبقلبقلبعزيزم ، نفسم ، همه اميد و آرزويم دختر پاكم روزت مباركككككككككك.ماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

زهرا م
16 شهریور 92 12:51
سلام دوست عزیزم روز دختر به همه دختر بخصوص ارشیدا جون مبارک باشه از طرف خاله


سلام گلم ممنون خاله جونييييييييييييييي
مامان تارا و باربد
16 شهریور 92 13:00
روزت مبارک دختر گلم برات بهترین ها رو آرزو می کنم امیدوارم همیشه شاد و موفق و عاقبت بخیر باشی عزیزکم


ممنون خاله جوني گلممممممممممممممممممم
ملوس
16 شهریور 92 17:11



خاله الهام
16 شهریور 92 17:15
مرسي بهمون سر زدي عزيزم
روز دختر به شما مامان مهربون
(دختر ديروز)
و آرشيداي نازنينم (دختر امروز) مبارك باشه


خواهش ميكنم، مرسي عزيزم.
مامان تارا
16 شهریور 92 18:02
شعر زیباییست نوشته مهدی سهیلی است.

روز دختر را به آرشیدای خوشگلم تبریک میگم


بله خيلي قشنگه ، مرسي عزيزم
مامان نوژا جونی
17 شهریور 92 9:56
روزت مبارک عزیزم خوشگل خانم


ممنون خاله جونييييييييي
لی لی
17 شهریور 92 17:10
آرشیداجون روزت مبارک خاله چرابه ماسرنمیزنی؟؟؟کم پیداشدید


ممنون خاله جون چشم شرمنده.
محيار(جوجي)
17 شهریور 92 21:06
سلام خاله جون خوبي

پست پايين روخوندم ماشالله كه وروجكي هست

خاله جون پيش منم بيا منتظرتما




سلام چه كنيم خاله جون ما اينيم،چشم.


مامان خورشيد
18 شهریور 92 11:10
عزيز شيرينم، همه لحظات بودنت مبارك.


ممنون خاله مهربانم.
مامان اینده یه فسقلی
18 شهریور 92 22:03
بازم هوووورا


بازم مرسيييييييي
سارا مامان آرتین
19 شهریور 92 14:33
روزت مبارک گل دخمل زیباااااااا


ممنون خاله مهربان
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مهر 92 12:57
سلام عزیزم، خدای نکرده فکر نکنید چون گفتین بهم سر نمیزنی و اینا
امروز واسه ظاهر نمایی اومدم هان! نه چون واقعا دلم می خواست و قصد داشتم که بیام و بخونم مطلبتون رو
منتها خودت دستمو گرفتی و زودتر آووردیم اینجا


نههههههههههههههههههه اصلااااااا اين فكرو نكردممن اصلا فكر كردم خودت اومدي
ممنون از اومدنت دلم خيلي براي كامنتهات تنگ شده بود عزيزم اومدن هر كسي به وبلاگ براي من مهم نيست ولي هستند دوستان نازنيني كه دوستشون دارم و دلم ميخواد كه بيان طرفم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 مهر 92 12:55
پس منتظر باش دیگه، میخوام هر روز بیام طرفت
هر روز بیام تلپ شم خونه ت

تا حدی که اینجوری شی



عززززززززززززززیزم ....


قدم شما به روي ديدگان ما حتماً تشريف بياوريد عزيزززززززززم منتظرت هستم.