آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

روزت مبارك هم نفسم

1392/7/16 14:11
نویسنده : مامانی
601 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم، عمرم ، نفسم همراه تمام لحظه هاي شاد زندگيم همه

هستي من ،

 

نهايت آمال و آرزوهاي من روزت مبارك غنچه من ، گل من

 

 

چه لذتي دارد با تو بودن با تو ماندن و با تو نفس كشيدن عشق من


عزيزم دخترم روزهايت همواره قرين شادي و لبخند و دلخوشي

 

 

گل مامان ، همواره جاده پيروزي برايت هموار، چشم بد از تو دور

 

 

و موفقيت برايت دست يافتني

 

 

دوستت دارم عزيزممممممممممممممم بيش هر چيز با ارزشي كه در

 

 

اين دنيا هست عشقم.

 

ميبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

 

گلم

 

و آغوشم همواره امن ترين جاي دنيا براي تو نازنينم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان نوژا جونی
16 مهر 92 14:54
روزت مبارک آرشیدای نانازی


ممنون خاله مهربونم
مامان تارا
16 مهر 92 18:16
بچه ها زیباترین شعری که من

خوانده ام، لبخند زیبای شماست

روزت مبارک عزیزم


ممنون خاله جونم
مامان تارا و باربد
17 مهر 92 10:11
روزت مبارک عزیز دلم همه لحظه هات شیرین و شاد


ممنون خاله جون
مامان مبينا
17 مهر 92 11:17
روزت مبارك آرشيدا جونم.ايشالا كودكيرو به خوبي سپري كني و بزرگ كه شدي خاطرات خوبي داشته باشي


ممنون خاله جون انشااللههههههههه
مامان مبينا
17 مهر 92 11:18
عزيزم لينكت مي كنم.با اجازه


ممنون عزيزم
رزیتا مادر آرمیتا
17 مهر 92 16:08
آرشیدای نازنین روزت مبارک . بـــــــــــــــوس .


ممنون خاله جونييييييييييي
لی لی مامی آرشیدا
17 مهر 92 16:33



ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مهر 92 12:35
گرچه برای تبریک دیر شده است، اما روزت مبارک دختر ِ گل... کودک ِ زیبا و دوست داشتنی




http://www.niniweblog.com/upl/nini6368/13821734529.jpg?19

یه جوجه ی تپل مپل واسه دخمل ِ گل


واي عزيزمممممم دستت درد نكنه بخاطر زحمتي كه كشيدي ممنونم خانوميييييييييييي