آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

تولدت مبارکککککک

1392/8/22 11:21
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم درست سه سال پیش در همچین روزی خدای مهربون یکی از زیباتربن فرشته های آسمونش را به زمین فرستاد و چشمان مشتاق بنده اش رو روشن کرد سه سال پیش صدای زیبای فرشته من در گوشهای من نشست و قلبم رو پر از امید کرد و من ینده معمولی خدا در ساعت 7:15 صبح 22 آبان 89 شدم بنده خاص خدا و من مادر شدم مادررررررررررررررر و این لقب مقدس را مدیون تو هستم

عشششششششششششششممممممممممم

دخترم عزیزمممممممممممممممممممممم

 

 

تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

 

مباررررررررررررکککککککککککککککککککککککککککککککککک

 

آرزوی من برای تو خوشبختی و عاقبت بخیری آرزو میکنم و از خدا میخوام هموارههههههه خنده میهمان لبان زیبایت باشد و همیشه و همیشه و همیشه راه پیشرفت و تعالی برایت هموار و همیشه خدای مهریان ما بهترینها را در مسیر زندگیت قرار دهد

انشاللللللللللللللللللللللهههههههههههههههههههههه

 

 

خدایا شکرت و ممنون بخاطر اینکه منو لایق مادر شدن کردی ممنونم خدا جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

 

سلامتی دخترم رو از تو میخوام خدا جوننننننننننننننننننننن خیییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییی هواشو داشته باششششششششششششششششششششششش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان تارا
23 آبان 92 14:40
تماشاي بیست و دومین شفق از دومين ماه پاييز يادآور حضور لطيف توست در دل معطر هستي... آرشیدای خوشگلم، عمرت به شیوه ی باران پُـــر از تکرارِ طراوت باد... سالروز زميني شدنت مبارك
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزمممم خاله جونييييي
خاله تارا و باربد
23 آبان 92 20:54
سلام تولدت مبارک ارشیدا کوچولو دیگه ماشا... واسه خودت خانمی شدی...
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جونيييييي خانمي از خودتونه
مامی آرشیدا
23 آبان 92 22:23
برای باردوم تولدت مبارک آرشیداجان عزییزدل.یک دنیاعشق وآرزوهای خوب بدرقه راهت باشه
مامانی
پاسخ
مرسي خاله مهربونمممممممم
مامان آیلا
25 آبان 92 10:32
همه برای آرشیدا گلی و مامان جون مهربونش
مامانی
پاسخ
فداتتتتتتت عزيزززممممممم
مادر امیرین
27 آبان 92 14:54
تولد تولد تولدت مبارک... جانم فقط یک ماه از امیرعلی بزرگتر...
مامانی
پاسخ
مرسي عزيززززممممم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
28 آبان 92 0:42
مامانی
پاسخ
جانننننننن!!!!!!!!
مامان جوجه طلا
28 آبان 92 1:18
تبریک میگم ایشالله همیشه سلامت باشه
مامانی
پاسخ
مرسي عزيزمممممم
مامان خورشيد
28 آبان 92 15:26
عزيز شيرينم تولدت مبارك. لحظه لحظه اين سال جديد زندگيت به شادي و سلامتي بگذره. ساليان سال اين روز قشنگ رو جشن بگيريد و از بودن فرشته نازنينتون زندگيتون پر نور باشه.
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم ممنون بخاطر اين دعاي قشنگت عزيزمممممم
مامانی درسا
30 آبان 92 1:47
ای جون دلم مبارک باشه تولدت انشاالله 120 سالگیت انشاالله همیشه خدا برای بابا و مامان مهربونت به سلامت و شادی نگه دارت باشه گلی خانم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونيييييييييييييييي
زهرا م
2 آذر 92 15:12
سلام تولد ارشیدا جون مبارک باشهالبته قبلا یک پیام گذاشته بودم نمیدونم چی شده کیکش هم خیلی قشنگ بود دست مادر باسلیقه دردت نکنه خسته نباشی مادر مهربون
مامانی
پاسخ
سلام عزيزم دوست خوبم من پيامي از شما دريافت نكردمممنون گلم لطف داري خانومييي
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
2 آذر 92 18:34
نه عزیزم، اشکالی نداره ایشالا توی یه فرصت خوب، با هم میحرفیم
مامانی
پاسخ
حكتمن حكتمن!!! شايد بزودي اومدم ولايتتون!!!!!
مامان تارا و باربد
3 آذر 92 12:10
میگم یه آپ هم کنی این وب طفلی رو بد نیست ها ثواب داره
مامانی
پاسخ
اي خواهر تو ديگه چرا تو كه در جريان امورات هستي چهارشنبه هم كه اومديم آپ كنيم وقت تموم شد حسني به مكتب نميرفت .... مال همون قضيه استامروز هم كه تموم شد تا فردا اگر خدا خواهد
مامان مونس
3 آذر 92 20:07
ایشالا خدا دختر گلت و حفظ کنه.به وب فسقلی های تو راه منم یه سری بزنید
مامانی
پاسخ
مرسي عزيزم حتما
مامان آیلا
4 آذر 92 8:53
مامانی باز در غیبت کبری ان شا اله که خیره و مشکلی نیست ما منتظریم
مامانی
پاسخ
فدات عزيزم پست جديدمو نخوندي؟
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
1 دی 92 14:11
اگه دوست داری دوباره بیا و هدیه ِ تک خواهرمم ببین.
مامانی
پاسخ
اوكي
باران زندگی
7 دی 92 15:47
تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون از لطقف بي پايان شما