آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

سی و هفت ماهگی

1392/9/24 1:29
نویسنده : مامانی
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم سلام خانوم طلا چه زود یه ماه دیگه هم اومد و تو خانوم تر شدی عزیزم روزها چه عجله ای واسه رشد و تعالی تو دارند پس تکلیف قلب من چی میشه چطوری این روزهارو تو قلبم حک کنم تا واسه همیشه باقی بمونند چه سخته جلوی خودخواهی مادرانمو بگیرم و بگم تو هرجا باشی من خوشبختی تورو میخوام چه سخته که نگم نهههههههههههههههه میخوام همیشه کنارم باشی و از جفتم تکون نخوری نمیشه این برخلاف منطق منه  و حتی حس مادرانه منه چون عقلم میخواد که تو هر جایی که هستی شاد و سرزنده باشی و موفق و قلبم اشکهاش میریزه ولی  همصدا میشه چون اونم حتی میدونه که این یه نفعته پس عشششششششششششششششششقققققققققققققققققققققققققققققققققممممممممممممم

قریاد میزنم با قلبم با عقلم و با همه وجودم که دوستت دارمممممممممممممممم و فقط اینکه از خدا میخوام که همیشه و همیشه شرایطی رو پیش روت بذاره که بهنرین باشه و به نفعت باشه و نهابت آرزوی منه که سعادت ، خوشبختی و موفقیت تو رو ببینم حتی اگه لازم باشه ازم فرسنگها دورتر باشیبغلبغلبغل قلبم همیشه برای تو میتپهقلبقلبقلب

عزیزترینم 37 ماهگیت

مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

عزیزم ببخش که دبر شد چون همون روز جمعه اینترنت قطع بود و شنبه هم که نی نی وبلاگ باز نمیشدماچماچماچماچماچماچقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مامان امیرمهدی
24 آذر 92 2:42
37 ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونييي
مامان اسرا واسما
24 آذر 92 6:56
سلام عزیزم!آرزو میکنم همیشه شاهد خوشبختی دخترامون باشیم.اینقد مامان خودخواهی نباش عزیزدلم 37 ماهگی قند عسلم مبارک باشه
مامانی
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از دعاي خوبت چشممم گلم بخدا من خودخواه نيستم
مامان تارا و باربد
24 آذر 92 8:12
هزار تا بوس برای خوشگل خانوم 37 ماهه برات بهترین ها رو آرزو دارم عزیز دلم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جوني عزيزممممممم
مادر امیرین
24 آذر 92 9:08
سلام عزیزم. به به اینجا هم مثل وب دوقلوها جشن 37 ماهگی.. 37 ماهگی ارشیدا خوشگل مبارک.
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جونييييي
سارا مامان آرتین
24 آذر 92 11:15
37 ماهگیت مبارک جیجر خاله ایشالا 137 ساله شی
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جونممممم
مامان نوژاجونی
24 آذر 92 11:43
مبارک مبارک 37ماهگیت مبارک عسل خانم
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزممممممممم
خواهر فرناز
24 آذر 92 18:39
سلام مامان گلی من یه وبلاگ طراحی کردم نمونه عکس های طراحی شده ام را توش گذاشتم اگه کسی میخواست تم طراحی کنه یا حتی عکس بهم خبر بدین تا براش انجام بدم برای شما دوست جونم مجانیه برای دوستای دوست جونمون با قیمت خیلی کم البته وبمون هنوز کامل همه را آپلود نکردم چون خیلی وقت میگیره ولی به زودی کلی عکس توش اپلود میشه اینم ادرسشه http://aksghashang.persianblog.ir/ راستی اگه دوست داشتین لینکش کنید متاسفانه نی نی وبلاگ تو قسمت سوالات که به صورت در خواست نوشته بودم تاییدش نکرد مجبور شدم این طوری مزاحمتون بشم
مامانی
پاسخ
سلام عزيزم چشم حتمامرسي
باران زندگی
25 آذر 92 15:08
دلتنگ دوستانی هستیم که در عالم کودکی زلال و صافند همچون باران باران سلامی دوباره میکند
مامانی
پاسخ
سلاممممممممممممم واییییییییییی خدا امروز داشتم فکر میکردم که خیلی کم پیدا هستین خیلی از حضور دوباره تون خوشحال شدم.
مامی آرشیدا
25 آذر 92 23:42
سلام دلم واستون تنگ شده بودخیلی دیرکردیدالبته میدونم مشغله نمیذاره وآدم واقعاوقت کم میاره .مبارکه سی وهفت ماهگی آرشیداجان همینه دیگه تاسربجونبونیدمیشه چهارسالهمثل آرشیدای ماالهی تنتون سالم ولباتون خندون وایام به کامتون باشه
مامانی
پاسخ
سلام عزيزم مرسي از توجه ات اصلا فرصت پست گذاشتن ندارم فقط آنقدري كه به دوستان سر بزنم و وبهاشون رو بخونم تو خونه هم كه اصلا حرفشو نزن مگه ميذاره دخمليمرسي از دعاي خوبت
روزهای آبنباتی
26 آذر 92 11:13
37 ماهگیت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنونم
روزهای آبنباتی
26 آذر 92 11:15
از تبادل لینک با شما خوشحال میشمباعث افتخاره
مامان سونيا
26 آذر 92 20:36
37 ماهگيت مبارگ گلي خانم راستي ماماني مهربون هيچ وقت هيچوت هيچوقت دختر به راه دور نده بگكذار نارت باشه هم براي شما خوبه و هم خودش اين رو بعدا ميفهمي از روي تجربه شخصي خودم اين حرف رو ميزنم
مامانی
پاسخ
مرسي عزيزم، چشم گلم حتماآويزه گوش ميكنم
مامانی درسا
27 آذر 92 12:02
سی هفت ماه با شما بودن بهترین هدیه خدا به مامانی هستش اینو هیچوقت فراموش نکن دخترم ...... قدر مامانتو بدون .....37 ماهگیت مبارک هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامانی
پاسخ
مرسي خاله چشم حتماً
مامان سونیا
28 آذر 92 8:35
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=91
مامانی
پاسخ
ممنون گلم شب يلدا بر شما هم مبارك،چشم حتماً
مامان سنا
30 آذر 92 10:02
وبلاگ قشنگی دارید با افتخار لینکتون کردمممممممممممم
مامانی
پاسخ
ممنون از محبتتون لطف كرديد
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:18
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...
مامانی
پاسخ
فداتتتتتتتتتتت گلمممممم ،مرسي عزيزمممممم يلداي تو هم مبارك
مامان آیلا
30 آذر 92 13:34
مامانی یلداتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک ببوس گلی خانم رو
مامانی
پاسخ
جانممممممممم دوستاي گلممممم يلداي شما هم مبارك آيلا گلي رو ميبوسم محكممممم
مامان امیرمهدی
2 دی 92 16:29
عزیزم اربعین سالار شهیدان رو بهت تسلیت میگم
مامانی
پاسخ
مممنون عزيزم منم به شما تسليت ميگم
مامان سنا
4 دی 92 8:46
37 ماهگیت مبارک عزیزمممممممممممم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
باران زندگی
7 دی 92 15:46
آرشیدا جونم 37 ماهه شد بزن دست قشنگه رو
مامانی
پاسخ
مرسييييييييي
مامان تارا
9 دی 92 11:03
سلللللللللللللللللللللللللللللللللام گلی خوبین ؟ آرشیدای نازنین چطوره ؟ خوب و خوش و سرحالید؟ 37 ماهگی خوشگلکم مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک شما هم انگاری وب زده شدین / مدتیه چیزی نمینویسین!!!!!
مامانی
پاسخ
سلامممممممممممممم عزيزممممممممممم مرسي ، راستش فرصت زيادي ندارم واسه نوشتن و وگاهي هم كه هست حسش نيست!!! شما هم خيلي وقته نيستي؟
مامان تارا
9 دی 92 11:42
الان آنلاینی ؟ تو گپ میتونم پیدات کنم؟
مامانی
پاسخ
من واقعا شرمنده ام
مامان تارا و باربد
11 دی 92 11:12
میگم یه دستی بکش به سر و گوش این وب گناه داره طفلی ..........نگو که تا 38 ماهگی دخملک می خوای لفتش بدی ما منتظریم هااااااااا
مامانی
پاسخ
فدات عزيزم نميدونم چرا اينهمه تنبل شدم و دست و دلم به نوشتن نميره
خاله تارا و باربد
12 دی 92 15:34
مـحکــم باش وقتی خیلی نرم شوی ؛ همه خـَمـَت می کنند ! حتی کسی که انتظار نداری ...
مامانی
پاسخ
خاله تارا و باربد
13 دی 92 22:31
چرا آپ نمیکنی؟ من خوشمزگیای فرشته کوچولو رو دوست دارم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم خودمم نمیدونم چرا یه پست رو شروع کردم از سه هفته پیش ولی دست به نوشتن نمیره
مامان رهام
14 دی 92 15:08
37 ماهگیت مبارک خاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 15:30
سلام گوگولی مگولی سلام نون تنوری سلام کتری و قوری سلام پری و حوری سلام پیرهن توری تو که سنگ صبوری کریستال و بلوری فدات بشم چه جوری؟
مامانی
پاسخ
واي چه سورپرايزي مشعوف شديم بسيخدانكنه عزيزمممممممممممممم