آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

یعنی چی شده؟!!

1392/10/14 20:53
نویسنده : مامانی
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختری سلام دوستان خوب و مهربونم که خیلی لطف دارید سر میزنید نمیدونم چی شده از خودم متعجبم دستم به نوشتن نمیره اصلاً ،یه پست رو از یکماه پیش شروع کردم ولی همونجوری تک و تنها و غریب مونده نمیرم تمومش کنم همت نمیکنم؟ یعنی چی شده ؟؟؟؟ شاید به قول مامان تارا گلی وب زده شدم فقط دوست دارم اگه فرصت بشه به دوستام سربزنم البته شرایط کاری هم بی تأثیر نیست و اینکه بعد میرم دنبال دختری و از مهد میارمش ولی همه اینها توجیه کم کاری من نیست فقط خواستم بیام و بگم دوستای عزیزممممممممم دوستان گلم بدونید که مدام بهتون سرمیزنم حتی اگه شده با عجله بخونم پستهاتون و ممنون ازتون که سر میزنید و آنقدددددرررر مهربونید که با کامنتهاتون نشون میدید که بفکرمون هستید قدرتون رو میدونم و امید دارم بزودی حال و احوالم بیاد سرجاش و پستهای یه متری بذارمنیشخندنیشخندچشمکچشمک بوسسسسسسسسسسسسسسسس برای همتون مهربونهاماچماچماچقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامی آرشیدا
14 دی 92 21:05
امیدوارم به زودی بیاییییییید
مامانی
پاسخ
انشالله مرسي عزيزم
مامان تارا
15 دی 92 10:08
ایشالا به زودی این بیماری دست از سرمون برداره
مامانی
پاسخ
آمينننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
15 دی 92 14:12
ای بابا این ویروس داره پخش میشه تو وبلاگ ها! باشد که دست از سرتون برداره انشاءا... و به زودی! ووووویییی... یه متری عزیزم... هر کجا باشی! هر کجا باشم! باز به یادت هستم... تو خوب باش و سلامت
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزمممم
مامان تارا و باربد
18 دی 92 12:33
ایشالا این ویروس دست از سر همگی اهالی وبلاگستان برداره
مامانی
پاسخ
آمیننننننننننن
مامانی گیلدا
21 دی 92 14:11
سلام مامانی.خوبین؟ان شالله به زودی ببینیمتون.وای من هم همین طور شدممممممم
مامانی
پاسخ
سلام عزيزم ، نه انگار اين يه ويروسيه كه بدجور داره دامن همه رو ميگيره شما ديگه چرا؟؟؟؟ممنون كه سر ميزني
مامان تارا
21 دی 92 14:30
سلام خواهر خوبی؟ عسلکت چطوره؟ هنوز تو کمایی؟ من یه کمی از تو کما اومدم بیرون
مامانی
پاسخ
سلام عزيزم والا بخدا يه پست رو از هفته قبل شروع كردم تا يه قدري ازش مينويسم يه چيزي پيش مياد يا كار اداره يا تو خونه موند كه موند كه موند!!! خوب خدا رو شكر بيام ببينم چي برامون آوردي؟!!
مامان تارا و باربد
22 دی 92 8:25
38 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو این مامانیت انقدر طولش داد که رسیدیم به یه 22 دیگه می بوسمت عزیز دلم
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون آره خودش تو پستش اعتراف كرده چه مي شود خاله جان!!!!