آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

38 ماهگيت مبارك نازنينم

1392/10/22 8:28
نویسنده : مامانی
357 بازدید
اشتراک گذاری

   سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم عشقمممممممممممممممممممممممممممممممم خوبي عزيزم ، خوبي نفس ، خوبي حاضر جواب بلبل زبون من ، خوبي همه عمر و اميد و نفس من

38 ماهگيت مباركككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك عزيزمممممممممممممم ، آخ كه هر كاري كردم اون پست كذايي رو تا قبل از ماهگردت آپ كنم نشد كه بشهنیشخند و اينم شد كه مي بيني و شيطونه هم هي ميره تو جلدم ميگه بي خيالللللللللللللللللل همون نصفه نيمه رو آپ كن شیطان اما من كه گول شيطون رو نميخورمفرشته پاش واستادم تا تمومش نكنم وللللل نمي كنم كهنیشخندمژه يه همچين مادر گير بازراي هستيم ما نیشخندچشمک

عزيزترينم عشقم هم نفسم همدم تمام لحظات زندگيم ، خواهر جونم ، دكترم !!! مادرم (همش ميگي مثلا من مامانتم) چقدر شيرينند همه لحظات با تو بودن چه حس خوب و لذت بخشيه مادر فرشته اي چون تو بودن همه همه همه آرزو.هاي خوب رو براي تو دارم عزيزترينم ، سلامتي ، موفقيت و بهترين بهترين بهترين تقديرها رو از همون خداي پاك و مهربون كه ميدونم هر لحظه اش بيادمونه حتي اگه گاهي زيرآبي بريم ، گاهي اصلا يادمون بره كه كي مارو بوجود آورده ، آرزو ميكنم صفاي قلب پاكت رو هميشه با خودت همراه داشته باشي و سياهي دنيا دامن پاكت رو هرگز آلوده نكنه و قلب مهربونت هميشه پر از عشق و محبت و شادي وصفا باشه ، خدايا دختر عزيزم رو تا هميشه به تو مي سپارم و به تو اطمينان دارم كه هواشو داري و هوامونو داري .

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم خدا جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم دختر يكي يه دونه عزيز دردونه ام ماچماچماچماچماچماچقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

آخ كه چقدر دلم براي نوشتن تو وب تنگ شده بود قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان تارا و باربد
22 دی 92 10:55
مبارک باشه عزیزم نههههههه خوبههههههههه برای بعد یک ماه بد نیست یه ذره تمرین نوشتن کنی بابا چشم انتظاریم والا بوس برای خانوم کوچولو و مامی گلش
مامانی
پاسخ
مرسي عزيزمممممممممم
مادر امیرین
22 دی 92 11:16
38 ماهگی آرشیدا جون و تبریک میگم یه عکس از گل نازمون میزاشتی.
مامانی
پاسخ
مرسي عزيزم چشم حتماً