آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

خوشگل 45 ماهه من

1393/5/23 8:38
نویسنده : مامانی
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو که فرشته پاکککککککککک خونه من هستی و با قلب مهربونت همه رو شیفته خودت میکنی ، سلام به تو که شادی زندگیم هستی ، انرژیش و اصلاً خود حیاتش ، سلام به تو که وقتی با همیم ، با هم بازی میکنیم من سه سال و نه ماهه میشم و عشقققققققققققققققق میکنم از اینکه کوچک شدم و همسن تو و حتی این شادی رو به بقیه هم هدیه میدیم ، سلام به تو که وقتی برات خوب وقت بذارم تند تند میگی من دوستت دارم مامانی و من بیش از پیش عاشقت میشم عشقممممممممممممممم و چه عشقی بالاتر و شیرین تر و پاکتر از عشق به تووووووووووووو چه حالی میده عشق بازی با تو دختر نازنینم ، عروسک قشنگم ، گل همیشه بهارم

45 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

الهی ببینم اونروز رو که تند و سریع پله های ترقی رو طی کردی ، ببینم اون روز رو که صورت قشنگت از شادی و خوشبختی و آرامش میخنده ، الهی ببنم اون روزی رو که سلامتی توی چشمای سیاه قشنگت برق بزنه

خدایاااااااااااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ، شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ، شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مهربونم ،شکرت پشت و پناه و تکیه گاه زندگیم ، شکرت خداجونم بخاطر همه چیز و بخاطر همه چیز ،همه بچه ها رو در پناه خودت حفظ کن دستان پرتوانت رو دورشون حلقه کن و نذار که هیچ آسیب و گزندی بهشون برسه و اون وسط هوای دختر من رو هم داشته باش ، خدایا این پاکی و صفای قلبشون رو همیشه و همیشه براشون حفظ کن ، عاشقتممممممم مهربونم و باز هم شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم خداجوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان انیس
23 مرداد 93 16:41
عزیز دلم چهل و پنج ماهگیت مبارک امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونننن
•● Mah ●•
23 مرداد 93 20:21
دوستت دارم...
مامانی
پاسخ
منم دوستت دارم عزیزم کم پیدایی ،اینجا رو نمیگم اونجا رو میگم!!!!
مامان السا
25 مرداد 93 10:42
45 ماهگیت مبارک آرشیدا جون
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان سونیا
25 مرداد 93 19:10
45 ماهگیت مبارک ارشیدا خانم قند و عسل انشالله که 45 سالگیت رو ببینیم خانم گل
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونننننن
زهرا و علی
26 مرداد 93 6:19
مبارک باشه جای نظر شما در پستهای ما خیلی خالیه ها
مامانی
پاسخ
مرسی ، سر میزنم حتما
مامان آیلا
26 مرداد 93 11:45
45 ماهگیت مبارک عروسک خاله مامان که عکسی از فرشته اش نمی ذاره و ما همچنان چشم به کرامتش دوختیم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون ، چشم حتما عزیزم
madebozorg
28 مرداد 93 0:18
مامانی
پاسخ
ماه
29 مرداد 93 9:45
سلام مامانی عزیز 45ماهگیه آرشیدا کوچولو مبارک......... چقدر کلامتون شیوا و زیباست، من به یاد محبت های بی شمار و بی دریغ مادرم افتادم..... خوش به حالتون که مادرید، خدا حفظتون کنه و شاد و پیروز باشی.... من با اجازتون با یک دنیا محبت و احترام وبلاگتون رو لینک میکنم.......
مامانی
پاسخ
سلام خانومی مرسی عزیزم این لطف شماست ، من عذرخواهی میکنم که به دلایلی که میدونید قسمتی از کامنتتون رو حذف کردم ، باعث افتخاره
بانو
3 شهریور 93 15:29
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 10:47
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
مامان آیلا
8 شهریور 93 9:57
ما ممنتظریم ما منتظریم راستی مامانی چرا این همه کم کار شدید
مامانی
پاسخ
سلاممممممممممم دوست خوبم دو هفته ای سف5ر بودیم بزودی مینویسم، ولی نمیدونم چمه باز وب زده شدم!!!
ماه
10 شهریور 93 3:16
مامانی جونی سلام چرا دیگه نمینویسید مامان؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزممممممممم چند روز نبودم همین الان داشتم برات کامنت میذاشتم
بانو
10 شهریور 93 15:11
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
17 شهریور 93 13:16
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان آیلا
18 شهریور 93 13:24
به سلامتی همیشه به خوشی و تفریح پس بازم منتظر نشستیم تا ظهور انجام پذیرد
مامانی
پاسخ
اصلا این را که گفتید چنان به رگ غیرتمان برخورد که همین امروز ادامه ماجرا را نگارش خواهیم نمود