آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

تولدت مبارک عشقم نفسم همدم و همراه من

1393/8/22 8:54
نویسنده : مامانی
904 بازدید
اشتراک گذاری

آهاییییییییییییییییییییییییییییی فرشته های اسمونی همه جا رو آذین بستید ؟! آهایییییییییییییییییی فرشته های پاک خدا تدارک دیدید؟! امروز تولد یکی از خودتونه که زمینی شد و من مادر شدم

خدایا تو رو سپاس خدایا سجده شکر به جا میارم در برابر بارگاه باریتعالی تو ، خداوندا آن فرشته نازنین کوچکی که شبها توی گهواره دلم برای ناتوانی اش میسوخت  اینکه نمی تونست جابجا بشه و یا به میل خودش کاری رو انجام بده الان دختری چهارساله است خدایا فرشته کوچولوی نازنین من که توی قنداق فرنگیش پیدا نبود الان خانومی برازنده و زیباست ، خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شکر به خاطر همه مهربونیهات بخاطر سلامتیش ، بخاطر شیطنتهاش ، بخاطر خرابکاریهاش  شیرین زبونیهاش و به خاطر وجود نازنین خودش ، مادرررررررررررررررررررررررررررررررر ، و هیچ لذتی بالاتر از این نیست ، و تو عشق من ، دختر نازنینم شدی همه دنیای من ، شدی همه زندگی من انگیزه ادامه حیاتن من ، مرهم دردهای من ، همراه خوشیهای من ، عشقمممممممممممممممم ، عزیزم ، عسلم ، نفسم ، امید و آرزوهای من

تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

و یا بهتر بگم تولدمون مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

خدایا بهترینهایی که در دنیا هست رو برای دخترم در نظر بگیر ، تمام خوبیهای دنیا، تمام خوشیهای دنیا، برای عزیزترینم ، خدایا یگانه امید زندگیم رو به دستان پرتوان تو میسپارم تا همیشه همراه ویار و یاورش باشی و بدیها و پلیدیها رو از وجود نازنینش دور نگهداری .

عشقم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم بیش از اون چیزی که در تصور توست
 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

❤مامان سونیا❤
22 آبان 93 10:46
. زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد. قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم و خاله مهربونننننننن
❤مامان سونیا❤
22 آبان 93 10:46
.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~
مامانی
پاسخ
مامان تارا
22 آبان 93 13:14
تولدت مبارک آرشیدا جونم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونممممم
مامان تارا
22 آبان 93 13:16
اینم هدیه ما : http://8pic.ir/images/3am2gc4kc6f478j5tntc.jpg http://8pic.ir/images/f22srb0phkwhqpapeovq.jpg
مامانی
پاسخ
فدات بشم عزیزممممممم چه هدیه قشنگی خیلی خیلی قشنگ مرسی گلممممم
عمه فروغ
22 آبان 93 13:24
سلام.تولد گل دخترت رو تبریک میگم.خدا براتون نگهش داره ان شاا.. ت.لد 400000000 سالگیت رو جشن بگیری عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام خانومممممممم مرسی از دعای خوبت عزیزممممممممم
مادر بزرگ
22 آبان 93 14:32
نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار . . . تولد آسمانیت مبارک سلام خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامانی
پاسخ
مممنون مادر بزرگ مهربون ،چشم حتماً
سارا مامان آرتین و رادین
22 آبان 93 21:15
مبارکه گل دخمل زیبا روی خاله ایشالا 124 ساله شی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم من چقدر خوشحالم که اومدی ، مرسی عزیزممممممممممم
عمه فروغ
24 آبان 93 11:37
سلام.با اجازه لینکتون کردم
مامانی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
زهرام
25 آبان 93 15:44
سلام تولد دختر قشنگت مبارک باشه انشااله سالهای زیادی با خوشی وسعادت و سلامت در کنار هم زندگی کنیدسلام عزیزدلم مرسی گلم الهی که شما وگل پسرا هم در کمال آرامش زندگی کنید
بهمن
26 آبان 93 10:32
سلام مامان مهربون دير اومدم ولي بالاخره اومدم ... چون دير اومدم حقم نيست از كيك تولد " آرشيدا جون " بخورم ولي با خوندن دل نوشته ي زيباتون به اندازه ي ده كيلو كيك خوشمزه كامم شيرين شد بدون اغراق ميگم و دراين گفته خدارو شاهد ميگيرم كه چقدر كلماتت و احساست به دلم نشست و منو به وجد آورد ... چقدر آرشيدا جونبايد به خودش بباله كه چون شما مادري داره مهربون ... خدا براتون نگهش داره از تمام ناملايمات روزگار ... خيرشو ببيني انشاالله . متن سراسر احساسيتون رو كه خوندم ياد خاطره اي افتادم ... چند سال پيش به دوستي گفتم اگه وظيفه ي زايمان و تداوم نسل بشر به ما مردا واگزار شده بود ، الان دنيا رو چطور ميديدي ؟ خنديد و گفت : نسل بشر سالها پيش منقرض شده بود علت رو كه پرسيدم گفت : آخه ما مردا مگه تحمل درد زايمان رو داريم ... انشاالله در همين وبلاگ جشن عروسي آرشيدا جون و تولد نوه هاتون رو جشن بگيرين .....
مامانی
پاسخ
سلام داداش بهمن عزیز،اعتراف میکنم که با بی میلی و ناامیدی وارد صفحه مدیریتم شدم و یه کوچولو غرغر هم کردم که برای چی نیومدید وب من ( امیدوارم بدونید که غرغر من بخاطر پر توقعی و خودخواهی نیست اصلاً )و یهو از دیدن کامنت بلند بالاتون خیلی خوشحال شدم و واقعاً خوشحالم ک توی دنیای مجازی نه یه دوست بلکه یه برادر بزرگتر با فهم و کمالات دارم و خوشبحال مژگان جون و پسرا ، مگه میشه سهم کیک شما رو تو یه ظرف گذاشتم تو فریزر که خراب نشه که هر وقت تشریف آوردید بدم خدمتتون تازه اگه اونم نخواستید به دیده منت یکی دیگه مخصوص شما میگیرم سهم مژگان جون هم محفوظ،ممنون از کامنت پر از انرژی مثبتتون که واقعاً خوشحالم میکنه مرسی داداشششششش جونننننننننننننننببین حالا ما خانوما هیچی نمیگیم خودتون دارید میگید هان پس به احترام عقیده تون یه دقیقه سکوت میکنم خدا شما رو هم برای گل پسراتون حفظ کنه آمیننننننننننننننن
مامان آیلا
27 آبان 93 11:11
فرشته کوچولوی خاله زمینی شدنت مبارک
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونمممممممممم
مامان آيلا
27 آبان 93 11:12
مامانی نازنین چهارمین سالگرد مادر شدنت مبارک عزیزم . الهی که همیشه سلامت باشی و سایه ات بالا سر فرشته کوچولومون
مامانی
پاسخ
فدات گلمممممممم ممنون عزیزم ، انشاالله شماهم سلامت باشی و سالها به خوشی در کنار دخملی زندگی کنید.
بانو
6 آذر 93 11:50
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان تارا
9 آذر 93 8:37
بدو بیا پیش ما یکی از عکسهاتم با خودت بیار
مامانی
پاسخ
چشم گلم
بانو
10 آذر 93 10:00
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
گیلاس آبی
15 آذر 93 13:00
تبریک زیاد.....
مامانی
پاسخ
ممنون
لی لی مامی آرشیدا
9 دی 93 18:07
وااای روم نمیشه؛تولدت مباااااااارک عزیزدلم؛آرشیدای ملوسم باتاخیرزیاد
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم