آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

گل باغ زندگیم

1390/5/3 10:39
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩قند عسلم سلام امروز چطوری؟ باز که از صبح زود شیطنتهاتو شروع کردی هنوز چمشاتو باز نکرده آویزون تخت میشی!! دیروز صبح بنده دوباره یه تأخیر خفن خوردم خودم به تنهایی رکورددار این دور از مسابقاتم!! چیکار کنم دلم نمیاد وقتی صدای گریه اتو میشنوم ول کنم برم میام بغلت کنم که آروم شی بعد خودم دیرم میشه اما بی خیال تو ارزشش رو داری اگه هر روز تأخیر بخورم و غضبناک نگاهم کنن بازهم مهم نیست!! دیروز که برگشتم خونه داشتی توی اتاق با پویا بازی میکردی و اصلاً حواست به من نبود منم از فرصت استفاده کردم و سریع لباس عوض کردم و دست و صورتمو شستم بعد ا.ومدم از پشت سر پیشت تو تا منو دیدی مثل هرروز گفتی اوههههوم یعنی بغلم کن و دوباره رفتی سراغ بازی ، پس تحویل گیر و چسب دوقلوئیت کجا رفته؟!smilies1 مامان اومده هان !! smilies1کمی زورم اومد، آخه بعضی وقتها مامانها هم حسودی میکنن!! ولی بعد دوباره اومدی سراغم رفتیم توی اتاق و بازی کردیم طرفای ساعت سه دیدم خیلی بهانه میگیری بهت شیر دذادم و تو از بس خسته بودی سریع خوابت شکر، منم که چند شبه خواب خوبی ندارم سریع ناهار نخورده خوابیم یا به عبارتی غش کردم هر چند که یه ساعت بیشتر طول نکشیبد ای خدای بزرگ کمک کن این مرواریدهای کوچولوی دخترکم زود در بیان کمتر اذیت بشه.

 چشماتو میمالیدی ولی نمیخواستی  بخوابی دیروز بازبه پس سر  افتادی زمین طبق گزارش پویا ، تازگیها داری کم کم بهتر میشینی و فکر کنم تا چند روز دیگه کاملاً بشینی حالا دیگه براحتی سرپا میمونی و برای مدت طولانی می ایستی دیروز برای اولین بار بیسکویت مادر با شیر بهت دادم که البته استقبال کردی عصر دوتامون تو خونه تنها بودیم کلی بازی کردیم و صفاxs03gif346 پویا تماس گرفت که خاله آرشیدا رو نیاری اینجا بهش گفته بودم ممکنه عصر بیایم پیشتون گفتمش تو بیا ،تو این فاصله دو مرتبه خواستم بخوابونمت که نذاشتی پویا اومد و تو دیگه اصلاً نمیخوای بخوابی بعد کلی بازی ، تا اینکه شب شد xs03gif573و به زور ساعت 9:15 خوابیدی شبت بخیر گلکم، پویا هم یه ساعت بعد رفت خونه.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سايت تبريك ايرانيان
3 مرداد 90 11:06
تبريك به دوستان: تولد-عقد و ازدواج -موفقیت تحصیلی-(قبولی دانشگاه، کارشناسی ارشد، دکترا، شاگرد ممتازو موفقیت های ورزشی عزیزانتان را تبریک بگویید. تبریک سفر حج و عتبات تبریک اعیاد ملی و مذهبی عید نوروز-عید فطر-عید قربان-عید غدیر تبریک تولد اهلبیت علیهم السلام ارسال پیام دوستی و ابراز محبت به عزیزانتان در سراسر جهان و هر پيام ديگري به دلخواه شما ! رزرو تبريك به دوستان! شما مي توانيد تاريخ نمايش تبريك در سايت و ارسال sms و e-mail را تعيين كنيد. در تاريخ تعيين شده تبريك شما به نخاطبتان ارسال خواهد شد. ارسال sms و e-mail به صورت رايگان: پس از ثبت نام در سایت و ارسال تبریک، از طرف سایت به صورت خودکار به شماره همراه مخاطب تبریک شما پیامک داده می شود و مخاطبتان را از ارسال تبریک توسط شما آگاه می کند همین طور به ایمیل مخاطب شما به صورت خودکار ایمیل اطلاع رسانی مبنی بر درج پیام تبریک در سایت ای-تبریک ارسال می شود ارسال هديه: شما می توانید برای عزیزانتان از طریق ای-تبریک کادو و هدیه به مناسبت های مختلف ارسال کنید.ای-تبریک کادوی انتخابی توسط شما را به سراسر جهان پست می کند. همین حالا ثبت نام کنید! ثبت نام رایگان شیوه ای نو در ارسال تبریک و پیام دوستی و محبت www.e-tabrik.com ایمیل:info@e-tabrik.com شماره پشتیبانی 09198576476