آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

شکلاتم

1390/5/4 11:44
نویسنده : مامانی
305 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

سلام شیرینم ، خوبی شیطونک مامان؟ اول برات بگم که این هفته من رکورد زدم با اجازه ات امروز هم تأخیر خوردم ، آخه جوجوی مامان چند روز ساعت 6:30 بیدار میشه و بعد به زحمت تا 7 میخوابه بعد هر چی زور بزنم فایده نداره چون تو با تمام قدرت جلومو میگیری و میشینی که خیالم راحت باشه نمیخوای بخوابی!! دیروز که رفتم خونه خاله نیکتا و پویا اونجا بودن با لباس بغلت کردم تو همش گریه میکردی آب بهت دادم ، پوشکت رو عوض کردم فایده نداشت ، بعد که پویا گفت تازه از خواب بیدار شدی گفتم شاید شیر میخوای بهت شیر دادم و تو هم با اشتیاق استقبال کردی فهمیدم مشکل کجاست بعد دیگه آروم شدی ، پویا و خاله که رفتن باهات بازی کردم تا ساعت 3 باز خوابت میومد ولی مقاومت کردی ، ای بابا میگی تو بشین پیشم من بازی کنم حتی بعضی وقتها تو بغلم میشینی و بازی میکنی ، راستی یه خبررررررر Valentine smiley 178دیروز علاوه براینکه سرپا موندی چند قدم هم راه رفتی هوووووووررررااااا !! دستت رو گرفتی به پله و چند قدم بدون کمک راه رفتی واااییییی دلم غش رفت!! ماشاالله تو همه چی پیشرفتت عالیه فقط این دندونهای تنبل خان نمیدونم چرا نمیان بشدت آبریزش داری خوابت کلاً بهم ریخته ولی هنوز خبری نیست اگه طبق گفته دکترت حساب کنم باید 9 روز دیگه بیان انشاالله ، خلاصه با زحمت ساعت یه ربع به چهار خوابوندمت ، یه ساعت و نیمی تقریباً خوابیدی ، تا یادم نرفته صبحها که میام اداره چون تو همزمان بیدار میشی جون جون میاد بغلت میکنه که من بتونم جیم بشم کار جون جون هر روز این شده که تو رو بغل کنه ، ظهر هم که از سرکار میاد تو چنان ذوقی براش میکنی که لباس عوض نکرده بغلت میکنه بعد هرچی من بهت میگم بیا مامان یا خودتو میزنی به اون راه یا واسم دست میزنی !! دسسسستتت درد نکنه مامانی!! فکر کنم بابا تو همه این مدت اینهمه بچه داری نکرده باشه ، دستش درد نکنه ، دست ماما جون جون هم درد نکنه خدا حفظش کنه که وقتی پیششی من خیالم کاملاً راحته میدونم همه چی رله است ، دیروز عصر مامان جون جون حالش خوب نبود هر چی بهش دادیم فایده نداشت و خیلی زود خوابید تو فکر بودم که اگه حالش بهتر نشد  امروز رو مرخصی بگیرم ولی صبح که بیدار شد گفت که بهتره الان هم تماس گرفتم ولی جواب نداد از ترس اینکه مبادا تو رو داره میخوابونه و با تماس من بیدار نشی زود قطع کردم، دیشب از ساعت 8:30 میخواستم بخوابونمت ولی کی که بخوابه تا زه ساعت 9:30 به زور خوابیدی که اگه شل میگرفتم باز میخواستی بری بیرون اتاق و بازی کنی ای شیطون!! Love heart 741

خدایا به خاطر این بچه سالم هززززززززااااااارررررراااااااننننننن بار شککککککککککککررررررتتتتتتتتتتتت.islamic

همیشه برام صحیح و سالم حفظش کن و کمکم کن بتونم فرد مفید و صالحی  تحویل جامعه بدم.انشالله.  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)