آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

خورشید زندگیم

1390/5/5 12:31
نویسنده : مامانی
275 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

زیباسلام دختر قشنگم، اوضاع و احوال خوبه؟ آخه عروسکم من میخوام برم سرکار باید صبح زود بیدار بشم تو چرا بیدار باش میزنی؟! ساعت 6:30 بیداری، بعد تا من بیام به تو برسم خودم دیرم میشه و توپ تأخیر میخورم ، امروز که تو گردنمو محکم چسبیده بودی و حاضر نبودی ول کنی دلم خیلی سوخت و ناراحت شدم جون جون بغلت کرد و باهات بازی کرد تا من برم ،حواسم همش پیشته خواستم زودتر برگردم پیشت ولی امکانش نیست کی بشه جامون عوض بشه بتونم ببرمت پیش خودم اداره، دیروز که از اداره برگشتم پویا بغلت کرده بود و طبق گزارش رسیده تو از یه طرف میز ناهار خوری 10 نفره رفتی و از اون ور اومدی بیرون تو این گردش یکی دو دفعه هم سرت خورده به صندلیها، با لباس بغلت کردم و کلی همدیگه رو بوسیدیم ، ناهارتو نصفه خورده بودی ، بهت سوپی دادم ، باهم کلی بازی کردیم ، ساعت 3 به زور خوابیدی اونم فقط برای یه ساعت ،کم خوابیت کم کم داره نگرانم میکنه، برای اینکه بقیه رو بیدار نکنی تو اتاق باهات بازی کردم که البته هر از چندی یه جیغ خفن هم میکشی،دیدم خیلی بی تابی میکنی  و ناآرامی دوست داشتی ببرمت تو حیاط و با کالسکه بگردونمت ولی خوب هوا گرمه، نزدیک غروب که هوا کمی بهتر شده بردمت بیرون و با هم کلی تو بازار گشتیم و خرید کردیم تودیگه خیلی خسته ای، برگشتیم خونه و تا بهت شیر دادم خوابت برد. دیروز طبق گفته مامان جون جون تاتی تاتی هم کردی و چند قدمی راه رفتی باریکلا دختر گلم ماشاالله.زیبا

 

آرشیدا تو همه عشق منی دوستت دارم نفسسسم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خدایا کمکم کن بتونم این دختر مهربونو قشنگ رو بدرستی تربیت کنم اونجوری که شایسته است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرعلی
5 مرداد 90 12:35
سلام عزیزم.انشالله آرشیداجونم زیرسایه پدرومادرش بزرگ وتربیت بشه. آرشیداجون سری به وبلاگ داداشیتم بزن
مامان آرشیدا قند عسل
9 مرداد 90 12:50
سلام مامان مهربون ممنون از لطفت امیرعلی گلمم انشاالله زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه ، آرشیدا به وبلاگ داداشیش سر زد تازه لینکشم کرد.