آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

آبنبات مامانی

1390/5/10 12:52
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام جوجو خوبی شکر پنیر؟ دیروز که از اداره برگشتم تو لالا بودی منم بخاطر بی خوابی دیشب ( آخه شب قبلش خیلی بیدار میشدی ) اومدم کنارت دراز کشیدم و خوابم برد

تقریباًً یه ساعت بعد بیدار شدی قربونت برم که گریه کردنت خیلی بامزه است دلم میخواد یه دفعه صداتو ضبط کنم، از این گریه نمایشی هاست!! تا منو دیدی چشات باز شد( قربونش برم) بهت شیر دادم و تو عزم کردی که نخوابی کلاًً دیگه با هم مشغول بودیم از شیطنتهات بگم که دیروز رفته بودی زیر میز عسلی و نشستی و کیف موبایل منو با ولع گذاشتی توی دهنت اگه من بدونم این کیف سرتا پا آلوده چه مزه ای داره که تو اینجور میخوریش خیلی خوبه!! اقلاًً یه چیز نخورده رو بذار مامان هر چی فکر میکنم می بینم تو همه چی گذاشتی دهنت حتی دیوار!!!!! عصری خونه گردی داشتی از این اتاق به اون اتاق البته حواست به منم بود که جیم نزنم کمی که دور میشدی برمی گشتی نگاه میکردی ببینی سرجام هستم یا نه اگه دنبالت راه نمیفتادم دوباره دور میزنی میای پیشم، قربونش!

friend - emoticonswallpapers.com

طرفای غروب برای انجام کاری رفتیم بیرون توی راه تو هی خمیازه میکشیدی و. آواز خواب سر دادیس همچین که اومدیم خونه و ئلباساتو عوض کردم و بردم بخوابونمت اصلاًً انگار نه انگار تو بغلم نشستی که بدونم نمیخوای بخوابی! دو سه مرتبه تلاش کردم هی بردمت بیرون بازی کردی دوباره، دیدم انگار فایده نداره دیگه به زور متوسل شدم هر چی زور زدی فایده نداشت مجبورشدی بخوابی بابا داشت ساعت ده میشد! طفلکم خوب آخه منم خسته ام دیگه.

وایییی آرشیدا امروز روزه ام سحری نخوردم دلم داره غش میکنه حالا باز تو اداره مشغولم خونه رو چیکار کنم هر چند اونجا هم با تو مشغولم.

خدای مهربون توی این ماه پر برکت آرزوهای خوب همه بندههاتو برآورده کن ، بیمارها رو شفا بده و هوای نتیازمندها رو داشته باش من و آرشیدا گلی رو هم به آرزوهامون برسون همنهایی که بارها ازت خواستیم و تو میدونی!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محیا
10 مرداد 90 12:59
عزیزم بچه شیر نمیدی مگه؟؟؟میتونی روزه بگیری؟حتی نخوره..شیر سازی هم ضعف میاره...
یاسمن
10 مرداد 90 13:01
سلام وبتون قشنگه به وب منم که اسمش دختر اسمانی توی نوزاد1تا10ماه!!!سربزنید ونظر بدید ممنونم............... ................... / / / ...................!!!
نیکزاد( مامان آرشیدا قند عسل )
12 مرداد 90 11:19
چرا شیر میدم ولی دیروز متوجه شدم شیرم کم شده و جوابگو نیست تصمیم گرفتم چند روز یه بارش کنم !!!
نیکزاد( مامان آرشیدا قند عسل )
12 مرداد 90 11:20
سلام گلم ممنون از نظرت چشم حتماً سر میزنم و نظر میدم ممنون از نظرت
مامان آروین
16 مرداد 90 14:49
سلام عزیزم ممنون از اینکه به ما سر زدید و نظر دادید در مورد سوالتون عکساشو خودم درستش کردم چند تا سایت برای افکت عکس هست که به صورت آنلاین هستش دوتا سایت هست که فیلتر نشده میتونید استفاده کنید آدرس سایت :pho.to frametoy.com (عکس فنجان را در این سایت درستش کردم) آدرسو که میدی صفحه که باز میشه افکت عکسو انتخاب کنید البته انگلیسی نوشته) خیلی راحته بازم سوالی داشتید در خدمتم چند تا سایت دیگه هم هست تنوعش خیلی زیاد و افکتاشون جالبه خیلی هم ازشون استفاده کردم ولی اون سایتها فیلتر شده اگه فیلتر شکن داشتی خبر بده آدرس بدم موفق باشید