آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

مخزن انرژی( بگو ماشاالله )!

1390/5/25 11:25
نویسنده : مامانی
477 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

قند نباتم سلام خوبی عسلی ؟ دیروز از اداره که برگشتم خونه بین در اتاق نشسته بودی و داشتی بازی میکردی بغلت کردم و بوسیدمت بردمت تو آینه و بازی کردیم خواستم بذارمت زمین که هی گفتی اه اه اه یعنی نمیخوام دویاره بازی خلاصه یه قدری دیگه بازی کردیم و من دیگه خسته شدم ولی تو ول کن نیستی با یه چیز دیگه مشغولت کردم تا لباس عوض کنم باید بغلت کنم آنقدر پاهاتو یکی در میون تکون میدی تا مجبور شم بگیرمت دیروز داشتم فکر میکردم که جوجوی مامان مقادیری لوس شده ، رفتیم تو پذیرایی و اینبار گیر دادی که حتماً باید برم رو میز گذاشتمت رو میز هی دور میز دور خوردی منم به دنبالت برای اینکه نیفتی هر وقت اراده فرمودی هر جا بشینی دیگه کار نداشتی تو هوا داری میشینی یا رو میز من دیگه داشت حالم بد میشد و خسته شدم اما تو ماشاااااااااااالله به انرژی !دیگه گفتمت مامان من دیگه نمیتونم به اندازه تو انرژی ندارم !!

تو الان دستتو میگیری و همه جا میری و از همه جا آویزون میشی پاهاتو بلند میکنی که از زیر تلویزیونی یا مبل بالا بری فکر کنم بزودی موفق بشی، عصر رفتیم بیرون ، بعد از افطار مامان جون جون داشت چایی میخورد تو آنقدر موندی نگاهش کردی و آب دهنت روقورت دادی تا رفتم کمی چایی برات آوردم ، چون داغ بود فوتش کردم اومدم بهت بدم بخوری تو نگو موندی منو با دقت نگاه کردی چون تو هم قاشقو فوت کردی آنقدر محکم که همش ریخت به لباست و چیزی تو قاشق نموند قربوننننننن این تقلید کردنت برم شیطون بالا فرشته طلا

، قربون انرژیت فدات بشششششم یه دفعه دیدی گاز محکمی ازت گرفتم حالت جا اومده هان اونوقت گریه میکنی هان!، به من چه مربوطه!!!!!! ( از بس اینو گفتم پویا هم مدام اینو برات تکرار میکنه! )

خدای بزرگ به خاطر همه نعمتهات شکرت بخاطر این کوچولوی وروجک ازت ممنونم درپناه خودت همیشه سالم و سلامت نگهش دار برام هم جوجوطلای منو و هم بقیه جوجوها رو برای پدر و مادراشون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)