آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

چکاوک مامانی

1390/5/26 12:45
نویسنده : مامانی
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جی جی خوبی؟ می بینم که هر روز شیطون تر از دیروز میشی دیگه زورم بهت نمیرسه ، نمیتونم بهت زور بگم و مثلاً به زور بخوابونمت .

 دیروز از اداره که برگشتم سر پای مامان جون جون نشسته بودی و غر میزدی بغلت کردم و طبق درخواست اولیه آینه بازی کردیم اونم یه عالمه چون تا میاوردمت اینور که لباس عوض کنم فریادت به آسمون میرفت ، با وجود اینکه معلوم بود خسته ای و خوابت میاد ولی حاضر نبودی بخوابی تا ساعت 3:30 که خدا رو شکر خوابیدی تازه خوابوندمت که پویا خان تشریف آوردن و حالا تند و تند زنگ نزنه پس کی ، از پشت آیفون دعواش کردم،معلوم بودخیلی خسته ای چون با صدای زنگ بیدار نشدی عصری بهت سوپی دادم و بردمت حمامی اونجا یه عالمه آب بازی کردی واییییییی دیروز یه اتفاق بد افتاد تا من داشتم وسایلتو آماده میکردم رفته بودی سراغ پنبه و گذاشته بودی تو دهنت و داشتی واسه خودت میجوئیدی هر کاری کردم دهنتو باز نکردی از بس هول شدم ناخودآگاه زدم توی صورتت و تو گریه کردی و من یه مشت پنبه از تو دهنت درآوردم ، کلی گریه کردی بخاطر کتکی که خوردی بوسیدمت و بهت گفتم مامان اگه اینکارو نمیکردم خفه میشدی، تا مدتی هر وقت فکرشو میکردم اگه کمی دیرتر میرسیدم یا متوجه نمیشدم چه اتفاقی ممکن بود بیفته وحشت میکردم ،البته خودمم خییییلی ناراحت شدم بعد حمامی اومدیم خونه و چون سریال شروع شده بود تماشا کردم و تو هی غر میزدی بعد که من خواستم بخوابونمت نمیذاشتی و میخواستی هنوز بازی کنی بالاخره ساعت 11 خوابیدی نفسی .

خدایا خودت محافظ تمام نی نی ها باش و مراقبشون باش دسته گلهای بزرگ و خطرناک به آب ندن مواظب شکر پنیر منم باش و ازش در برابر خطرات محافظت کن . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان اسراواسما
29 مرداد 90 18:25
چون نامه جرم ما به هم پیچیدند
بردند به دیوان عمل سنجیدند
بیش ازهمگان گناه مابود ولی
ما را به محبت علی(ع)بخشیدند.
با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا