آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

منم دایی جون!!!

1390/6/9 19:29
نویسنده : مامانی
381 بازدید
اشتراک گذاری

با سو استفاده از وقت این پیامو نوشتم تا مهری باشد بر مرامم !!!

آرشیدا همیشه یادت باشه من دایی خیییییلی گلییییی هستم و تو هم منو خیلی دوست داری و خیلی دلت برام تنگ میشه و هر وقت بعد از مدتی میبینیم اشک شوق می ریزی!!!!!!

حالا که یه جای مفت گیر اوردیم خب پس می ادامه ام.......همیشه یادت باشه همه بد بودن فقط من(دایی) خوبم!!! خلاصه از همین چرت و پرتا...خب دیگه چه خبر ...احتمال زیاد تا بخوای بزرگ شی  و اینو ببینی این جا رو بستن !!! و تو هیچوقت اینهارو نخواهی خوند... هه ههه ههه!!(خنده شیطانی!!) 

خیلی ونگ ونگو بودی ولی وقتی منو میدیدی محو جمالم میشدی و آروم میشدی...مامانت داره میاد من رفتم....!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امین
9 شهریور 90 19:32
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=117493&postID=5319595#5319595