آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

باکلاس!

1390/6/15 12:19
نویسنده : مامانی
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان امروز چطوری چه آتیشی سوزوندی؟ حالا دیگه خاله هاتو تحویل نمیگیری باریکلا! هان چی شده راجع به چی حرف میزنم ؟ یعنی تو نمیدونی؟! باشه واست میگم دیروز Monday Orkut Scraps, Myspace Graphics and Commentsاز اداره که برگشتم خونه داشتی فضولی میکردیAnimated avatar 100x100پویا هم بود و داشت سربه ست میذاشت و مامان جون جون داشت باهاش دعوا میکرد که اذیتت نکنه یه بل بشویی بود که نگو تا منو دیدی به خط مستقیم پریدی تو بغلم و ازدست پویا نجات پیدا کردی من که اوضاع رو اینجور دیدم گفتم تا خونه زندگی مامان جون جون رو بهم نریختید برم خونه ولی مامان جون جون نذاشت گفت ناهار بخورید بعد اگه خواستید برید پویا تازگیها خیییییییییییییلی شیطون شده دیگه دیوار راست هم کفافش رو نمیده البته بزودی مدارس باز میشن و تا حدودی نظم برمیگرده پویا هی میومد گیر میداد تو هم جیغ میکشیدی بعد خودش گریه کرد که کسی نمیاد با من بازی کنه!!!من از شدت خستگی و کم خوابی حس بدی داشتم یه جوری بودم بالاخره رضایت دادی بخوابی اما چه فایده تا من بیام چشمم گرم بشه بیدار میشی و شیر میخوای تا به جنابعالی برم خواب ازسر خودم پریده وضع خوابم خیلی افتضاحه دیگه صبحها که میرم اداره چشمام بشدت میسوزه و قیلی ویلی میره مأموریت که میرم یه چیز و بجای چیز دیگه می بینم ضایعععععععع!!!! عصر بردمت خونه لباساتو شستم و لباس خوشگلی تنت کردم و گیر به موهات زدم Animated avatar 100x100کلی هم قربون صدقه ات رفتم اومدیم که سوار آسانسور بشیم خانم همسایه اومد دم در و صدات کرد سلام کردم و رفتیم پیشش کلی ازت تعریف کرد

و ذوقت و کرد هر چی بهت گفت بیا واسش کلاس گذاشتی و روت و کردی اونور دخترش هم اومد و به مامانش گفت اینجور که تو داری ذوقش رو میکنی معلومه که تحویلت نمیگیره یه لباس خوشگل هم کرده تنش چهار تا گیر هم زده دیگه فکر کرده خییییلی باکلاس شده!!!

 

قبلاً بغلشون میرفتی ولی الان اصلاً حاضر نشدی حتی کمی تحویل بگیری باشه خانوم اینجوریه هان بذار با لباس خونه ببرمت پیششون تا یاد نگیری!! ( شوخی کردم شکر پنیر )  و رفتیم بیرون کارهامونو انجام دادیم و برگشتیم خونه جون جون و تو دیگه علیرغم میل باطنیت خوابیدی!! شب بخیر خانوم باکلاس animated gifs of babies- baby sleep in bedعسل مامان عشق مامانFree Emoticon نفسم عمرم زندگیم.

خدایا مهربون بخاطر این فرشته ازت ممممممممممممممنونم شکمررررررررررررت خدا در پناه خودت همیشه حافظ و نگهدارش باش.

                                                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان اسراواسما
15 شهریور 90 13:34
سلام عزیزم!دیشب اسمایی بغلم نشسته بودنمیتونستم تایپ کنم.میخواستم بگم من لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین مارولینک کنین
مامان آراشیدا قند و عسل
16 شهریور 90 13:02
سلام خانوم ممنون از لطفت منم لینکتون کردم.