آرشیدا خانومآرشیدا خانوم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا قند عسل مامان

اولین مروارید

1390/6/21 12:27
نویسنده : مامانی
352 بازدید
اشتراک گذاری

 

Orkut Scraps - Welcome 

www.smilehaa.orgهورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااا

یهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککک مباررررررررررررررررررررررررررررککککککککwww.smilehaa.org

بالاخره اولین مروارید عشق من خودنمایی کردwww.smilehaa.org و من اینقددددددددددددد ذوق کردم یه وقت مادرای دیگه نگن واه چه مامان ندید بدیدی انگار حالا چی شده اما خوب شما هم اگه نی نیتون ده ماهگی اولین دندونشو در میاورد ذوق میکردین دیگه مگه نهwww.smilehaa.org ، واییییییییییییییییییی داییییییییییییی هم ذوق کرد اما بهش گفتم به جون جون اینا نگه تا برگردن و خودم بهشون بگم مبارکت باشه عسلم امیدوارم همه دندوناتو به سلامتی در بیاری.دیگه داشتم کم کم نگران میشدم فسقل خان ، قربون اون شیطنتها و دندونای خوشگلت برم.www.smilehaa.org

Orkut Scraps - Flowers

دیروز Orkut Myspace Sunday Scraps, Glitters, Graphics and Commentsاز اداره که برگشتم تازه از خواب بیدار شده بودی و داشتی غر میزدیwww.smilehaa.org بغلت کردم و ناهار خوردیم همین جور که از غذای خودم برات نرم میکردم بهت میدادم یه دفعه دستم روی لثه ات به یه چیز تیزی خورد وایییییی آخ جون دخترم اولین دندونش رو درآورد به پویا گفتم اونم میگفت خاله منم ببینم اما تو دیگه دهنتو باز نکردی و نمیشد دید بعد ناهار خاله و پویا رفتن خونه و من و تو با هم کلی بازی کردیم هروقت حواسم به تلویزیون پرت میشد تو میومدی پیشم یا صدا میکردی که بهت نگاه کنم و بعد ذوق میکردیwww.smilehaa.org و میرفتی پی بازی حوزه فعالیتت هم که خیلی گسترده شده دیگه خودت به تنهایی به اقصا نقاط خونه میری و مشغول کنکاش میشی و اگه تو مسیر به تکه کاغذی هم برخورد کنی میل می فرمائید البته هی بهت سرکشی میکردم هر وقت می بینمت کاغذی دستت یهو بهت میگم اه آرشیدا اخه بندازش تو اول کمی جا میخوری بعد با سرعت نور صحنه رو ترک میکنی دیگه کم کم میدونی وسشایل ممنوعه از دید من چی هستند و وقتی بهت میگم بده یا اخه یا بهم میدیش یا میندازیش موقتاً زمین تا گشت من تموم بشه و بتونی دوباره مشغول بشی!!!

Orkut Scraps - Love

عصری تو حیاط بردمت و یکی از پیمانه های مامان جون جون دستت بود تو هی مینداختیش زمین بعد از رو کالسکه بلند میشدی ببینی کجا افتاده بعد میگی اه دوباره بهت میدم همین کارو تکرار کردی نمیدونم چند دفعه تکرار شد وسطاش بهت میگم آرشیدا بده ماما تو هم میدادی دسشتم بعد از تو دستم برمیداشتی مینداختی زمین قربونت برم شکر پنیر ماما ، تازگیها میگی ب بو ، یا هرچی رو بهت میگم مثلا آرشیدا نازی میگی د  د همه چی دد با آهنگهای مختلف ای مامان به قربونت که این همه شیرینی شب هم بعد کلی شیطنت و البته رفتن به دد لا لا کردی شبت بخیر نفسم Orkut Scraps - Good Nightمواظب دندونای کوچولوت باش.Smilehaa

خداجونم این فرشته من خیلی شیرینه مواظبش باش و مواظب همه قند عسلها.   

 

Orkut Scraps - Flowers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله انيسه
21 شهریور 90 17:59
مبارك باشه عزيزمممممممممممممممممممممممم چشممون روشن خيلي مراقب خودت و اون مرواريداي خوشگلت باش جيگرطلا
سارا
21 شهریور 90 19:06
سلام عزيزم خوبي؟آرشيدا جون خوبه؟تبرييييييك مي گم مباركههههه ايشالله كه همه مرواريداي اين دختر ناز در بياد والله اون وبلاگه يه جوري بود خيلي جريانا داشت اما عزيزم تو وبلاگ جديدم لينكت كردم ببخشيد كه لينكت نكرده بودم شرمنده آرشيدا جونم ببووووس
مامان اسراواسما
21 شهریور 90 22:04
قند عسلم ! اولین مروارید مبارکت باشه.
ترنم
22 شهریور 90 11:48
سلام . بیا آپم. بدو به دادم برس[تشویش]
مامان مهراد
26 شهریور 90 13:23
خوشگلم دندون درآورده . مبارک باشه جیگرم ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشی